Dento2 AS

Dento2 AS holder til i Ålesund

Siste vurderinger av Dento2 AS

Meget positiv totalopplevelse

Tannlege: Truls Andor Glosli Osnes Skrevet

En "liten" tannklinikk (heldigvis) med en tannlege jeg virkelig kan anbefales på det sterkeste. Klinikken ligger i 3 etg. med panoramautsikt mot brosundet i Ålesund. Lokalene er svært romslige, moderne og med en så behagelig atmosfære som en tannklinikk kan ha;-)
Truls er svært profesjonell og dyktig i sitt fag, og har en meget behagelig personlighet og væremåte. Han gir god forklaring både før og etter en behandling og gir fornuftige råd ifht. hva som er fornuftig å gjøre noe med eller ikke. En klinikk jeg kan anbefaler på det sterkeste.

En engel om du har tannlege skrekk!

Tannlege: Truls Andor Glosli Osnes Skrevet

Har slitt med tannlege skrekk, alvorlig i alle år etter virkelig dårlig behandling av kommune tannlege som barn.. Var i Ålesund på behandling for annet, og måtte akutt noen timer, for å ROTFYLLE 2 tenner.. Gruet meg mere en NOEN gang, for pga behandling fikk jeg ingen beroligende, og er vant til mye av det før time! Men pga Truls sin væremåte, og informasjon HELE veien under behandling.. Følte meg helt rolig fra etter noen min i stolen, og lå der UTEN helt anspent kropp, og var "greit" med tanke på hva som ble gjort. Så anbefaler han absolutt om har tannlege skrekk

Fantastisk tannlege

Tannlege: Marianne Breivik Osnes Skrevet

Anbefales! Fantastisk flink med både folk å tenner 😁 Marianne er den beste tannlegen. Å jeg har besøkt veldig mange andre i Ålesund før henne. Men nå er det kun hun jeg går til. Perfekt valg om man har litt tannlegeskrekk😊

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Truls Andor Glosli Osnes Skrevet

Har gått til Truls Osnes i flere år, og har alltid følt meg godt ivaretatt. Han informerer godt om hva som skjer under behandlingen, og er faglig dyktig i den jobben han gjør.

Fint lokale, og med hyggelige ansatte også ellers på klinikken.

Fantastisk!

Tannlege: Truls Andor Glosli Osnes Skrevet

Truls Osnes er min reddende engel!
Jeg har aldri stolt på tannleger, og aldri vært hos samme tannlege mer enn tre ganger før jeg fått panikk. Nå har jeg gått til Truls i noen år og han er rolig, snill og bare en fantastisk tannlege,

Jeg sliter veldig med angst for tannleger, men han bruker god tid på å snakke med meg både før, underveis og etter jeg har vært der.

Tannlegene Osnes har også det jeg kaller for en tryllestav, det er en bedøvelsesmaskin som gjør at man merker omtrent ikke at man blir bedøvd.

Og kontordamen (Kirsti tror jeg hun heter) er bare så vanvittig hyggelig.

Og en annen ting, dersom jeg trenger en akuttinnleggelse, så klarer han alltid å skvise meg inn i timeplanen, selv om det betyr at han må jobbe overtid.

Anbefales på det varmeste!