Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental

Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental

Meget dyktig tannlege.

Tannlege: Håvard Boge Skrevet

Føler meg meget godt ivaretatt med behandlingene jeg har fått utført. Har hatt mange behandlinger og han har alltid vært hyggelig og imøtekommende. Merkes at han er er rutinert og dyktig tannlege. Også hyggelig personal.
Anbefales !

Best dentist in tromso

Tannlege: Synne Ovanger Reiremo Skrevet

After suffering from severe dental problems and phobia from traumatic previous experience, Synne helped me to have a nice and healthy mouth hygiene.she is very calm , “light handed” and you can barely feel her touch.
She has the ability and the perception to find solutions to the most difficult problems.
I would highly recommend her !

Beste tannlegen

Tannlege: Christian Andrè Johnsen Skrevet

Christian er den beste tannlegen jeg har hatt noen gang. Han er rolig, flink, forsiktig og nøye. Tannlegeskrekken blir bare mindre og mindre for hver gang jeg er hos han.

Den beste tannlegen!

Tannlege: Christian Andrè Johnsen Skrevet

Christian er en kjempe flink tannlege som kommuniserer klart og tydelig. I tillegg er han både hyggelig og grei, med et fint og rolig vesen! Håper jeg får ha han som tannlege for resten av livet!

Dyktig, grundig og trivelig (og 10 av 10 for naturdokumentarer i taket)

Tannlege: Christian Andrè Johnsen Skrevet

Har vært flere ganger innom Christian det siste halve året for en del arbeid. Utelukkende positive opplevelser. I tillegg til å være trivelig har han også en tv-skjerm i taket som utelukkende viser Attenborough-dokumentarer. Et tannlegebesøk kan vel ikke bli bedre.