Søndeled Legesenter

Øren 37 4990 Søndeled

• Bryst- og endokrinkirurg, fastlege, gastroenterologisk kirurg og generell kirurg

Siste vurderinger av behandlere ved Søndeled Legesenter

Veldig ubehagelig opplevelse

Lege: Ida Rashida Khan Bukholm Skrevet

Jeg møtte denne legen gjennom en videokonsultasjon og følte meg veldig dårlig behandlet. Hun var ikke interessert i å verken høre på meg eller hjelpe meg, veldig lite serviceinnstilt og arrogant. Når jeg tar kontakt med en lege så forventer jeg at vedkommende gir meg råd og veileder videre, hvis man ikke kan hjelpe selv. Jeg unner ingen å bli møtt på denne måten av en lege og derfor skriver jeg denne anmeldelsen.

Veldig bra lege

Lege: Ida Rashida Khan Bukholm Skrevet

Ble møtt med et smil av Ida. Hun tok seg tid til meg, noe jeg ikke var vant til hos min forrige lege. Hun var veldig nøye og flink. Anbefales.
Adg. Legekontoret, så er det vanskelig å få tak i time. Har ringt i mange dager, og tar ikke telefon.

Kunnskapsrik lege

Lege: Ida Rashida Khan Bukholm Skrevet

Har gått til denne legen en stund. Hun er en lege som er opptatt av pasientens beste. Hun er en lege man får tillit til, og hun henviser til spesialishelsetjenesten hun mener det er noe en bør få sjekket ifht alder/ tidligere journalhistorie. Absolutt en lege å anbefale.