Caroline Christine Mowinckel

Autorisasjon (2005)

Østerås Legekontor Telefonnummer67 16 75 7067 16 75 ...
Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Caroline Christine Mowinckel er en av 129 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Caroline Christine Mowinckel

Imøtekommende

Har hatt henne som lege siden 2015, og har lyttet og sett meg som pasient. Gode samtaler og henvisninger der dette har vært hensiktsmessig, og jeg har kommet til bunns til mine plager hver gang. Migrene, celleforandringer og endometriose etc. Hun følger opp med varme meldinger og ser meg som person, passer på at jeg prioriterer helsen og ikke kun forte meg tilbake på jobb. Takk for din dyktighet og den gode personen du er!

Dyktig og imøtekommende lege

Jeg opplever Caroline som en svært dyktig og imøtekommende lege. Jeg har vært hos henne med mange ulike problemer, og hun har hjulpet meg på best mulig måte hver gang. Ved behov for spesialister, har hun henvist meg til svært dyktige leger alle ganger. Kan absolutt anbefales!

Dyktig, samvittighetsfull og omsorgsfull

Mowinckel er en utmerket fastlege som jeg er blitt ordentlig glad i. Hun tar meg alvorlig, hører etter og tar alltid poenget. Hun ser og tar hånd om hele mennesket. Dessuten har hun humor. Det kan da ikke bli bedre!

En utmerket fastlege

Hun lytter godt og forstår raskt en situasjon, er interessert og vennlig og samhandler upåklagelig med meg som pasient. Anbefales!

Begrenset horisont

Et samlet inntrykk over tid er at legen ikke har evnen eller er interessert i å se hele mennesket. Kan fungere helt ok på standard henvendelser, men har nokså konservative holdninger, strekker seg lite ved å lytte til pasienten og kan virke irritert ved merarbeid.
Pga skjelving, bør ikke legen utføre undersøkelser som krever en stø hånd.