Salve Åmund Greibrok

Sentrum Legekontor Mann, 43 år

Autorisert2001

Reservasjoner

Vi har ikke registrert at Salve Åmund Greibrok har reservert seg mot å yte noen typer medisinsk bistand til pasienter.

Kjenner du til fastleger som reserverer seg? Tips oss: post@legelisten.no

Sentrum Legekontor

Nedre Storg 31 3015 Drammen
Salve Åmund Greibrok er en av 54 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

Aldri mer Sentrum legekontor

Maken til arrogant lege.De som jobber der kunne trengt et smilekurs.Har aldri opplevd maken.

Dyktig lege

På Sentrum legekontor tar de telefonen når du ringer, har aldri opplevd å vente mer enn 4 minutter i telefonen her. Personalet er hyggelige og profesjonelle, legen er dyktig og grundig.
For pasienter med alvorlige fysiske lidelser, anbefales denne legen. Han er grundig og sender brev med prøveresultater.
Han er også flink til å henvise videre.

Overfladisk, lite empati og arrogant.

Har egentlig Tone som fastlege og vært fornøyd med henne, men fått Salve to ganger pga. lang ventetid. Som helsepersonell har jeg møtt mange lege og denne er den verste legen jeg har vært borti. Lite vennlig, fraværende og manglende empati. Får følelse av at han er lei av yrket sitt og er bare ute å tjene penger. Bør ikke jobbe som fastlege. Personalet generelt er lite å skryte av, sure og lite serviceinnstilte. Et smil eller en beklagelse over lang ventetid hadde hjulpet. Har byttet fastlegekontor for hele familien.

Meget arrogant og lite samarbeids villig.

Em mer arrogant lege skal en lete lenge etter.. Har egentlig Tone (konen ) som fast lege ,men det er sjelden hun er tilgjengelig, og da er det han som trer støttende til.
Meget lite hyggelig, eier ikke empati, hadde i tillegg endret medisiner uten avtale. . Bør være på ett stort syke hus, hvor han antagelig er faglig dyktig, ikke som fast lege.

Lite imponert

Salve holder et høy tempo sammenlignet med andre leger. Opplever at det er greit å få time, men at han har svært lite tid til meg som pasient. Jeg føler dette kan gå på bekostning av kvaliteten som blir levert, og som mange andre påpeker virker han særdeles lite interessert i meg som person, og har selv opplevd å bli kraftig irettesatt ved spørsmål om behandling. Spesiell framtoning, enkelte ganger hyggeligere enn andre, dog bemerkelsesverdig overfladisk.