Salve Åmund Greibrok

Sentrum Legekontor Mann, 44 år

Autorisert2001
Ledige plasser 18 av 1650
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sentrum Legekontor

Nedre Storg 31 3015 Drammen
Salve Åmund Greibrok er en av 55 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

lege salve greibrokk

Arrogant og liten interesse for å lytte. Vil ikke anbefale denne legen nei....Virker som han er lei jobben sin. Snakker uhøflig.

Uempatisk, umoralsk, uhøflig og kun ute etter å tjene penger.

Har tone greibrokk (kona til salve) som fastlege, men opplever sjeldent at hun har ledig time (ser ikke helt poenget med å fylle opp listene om man ikke har tid til sine pasienter). Har opplevd å få time hos alle 4 legene som jobber på kontoret (salve, tone, Håvard og Magnus), noe som fører til at de må lese seg opp på hva forrige lege skrev. Dette er frustrerende da det fører til lite kontinuitet. Er kjempe fornøyd med tone, håvard og Magnus, men Salve er noe av det verste jeg har vært borti. Han er kun opptatt av å fylle opp timelistene og tjene penger. Avtaler man time så blir man ikke undersøkt i forhold til problemet og blir bedt om å booke ny time selvom det kun vil ta 3 min Max for han å undersøke. Virker som om man må ha egen time for undersøkelse av hvert enkelt problem. Sist jeg var hos salve så følte jeg meg nærmest kastet ut av kontoret hans. Han hadde ikke tid til å se på sønnen min.

Min kjæreste hadde salve som fastlege, og tok seg turen til salve for å vise kneet sitt. Salve gidder ikke en gang å undersøke han, men svarer med å si: "er ikke dama di fysioterapeut? Skjønner ikke hvorfor du kommer til meg". Deretter sa han ha det bra og god bedring, og vi ble vist døra. Man kan gå til legen for eventuelt henvisning til røntgen, fysioterapi, spesialistundersøkelse. Etter den episoden byttet mannen min fastlege og har vært kjempe fornøyd med det.

Ved kommunikasjon er han arrogant, uempatisk og altfor fokusert på å glane i skjermen. Man får sjeldent et smil. Virker nesten som om han har mistet gnisten for jobben sin.

Her kommer vi til å styre bevisst unna Salve. Orker ikke en lege som får en til å føle seg uvelkommen. Eneste årsaken til at vi ikke bytter legekontor er Tone.

Elendig lege!!

Aldri mer Sentrum legekontor

Maken til arrogant lege.De som jobber der kunne trengt et smilekurs.Har aldri opplevd maken.

Dyktig lege

På Sentrum legekontor tar de telefonen når du ringer, har aldri opplevd å vente mer enn 4 minutter i telefonen her. Personalet er hyggelige og profesjonelle, legen er dyktig og grundig.
For pasienter med alvorlige fysiske lidelser, anbefales denne legen. Han er grundig og sender brev med prøveresultater.
Han er også flink til å henvise videre.