Elisabeth Juvkam

Autorisasjon (1986)

Lønnås Legesenter Telefonnummer67 16 75 9567 16 75 ...
Otto Rugesvei 80 1361 Østerås
Elisabeth Juvkam er en av 129 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Elisabeth Juvkam

En skatt av en lege

Alle skulle hatt en lege som Elisabeth!

Hun er en fantastisk lege. Hun er alltid vennlig og omsorgsfull, og hun tar seg god tid til å høre på mine bekymringer og besvare mine spørsmål.

Hun er også veldig dyktig og har alltid gode råd og behandlinger. Jeg føler meg trygg og i gode hender når jeg går til henne.

En lege som gjør det lille ekstra for pasientene sine.

Trygg, varm og kunnskapsrik

Elisabeth er trygg, varm og kunnskapsrik. Hun tar seg alltid god tid til hver enkelt (og kan derfor være litt forsinket til timen). Føler meg alltid trygg i hennes hender. Hun følger opp e-konsultasjoner raskt, slik at man ikke nødvendigvis trenger å møte opp på fysisk på legesenteret. Har fått flere familiemedlemmer til å velge henne. :)

Dyktig og lyttende

Fantastisk faglig dyktig lege. Tar deg på alvor, følger opp og er en god menneskekjenner. Er ofte forsinket men hun stresser aldri og hun setter av tid til deg.

Alle skulle hatt en fastlege som henne

Jeg tror ikke jeg kunne vært mer fornøyd med legen min enn det jeg er med henne. Hun er alltid blid, imøtekommende, interessert og lyttende. Hun tar deg på alvor som menneske, og virker som hun virkelig bryr seg. Jeg stoler på at hun kan faget sitt til fulle. Selv om jeg har flyttet til et annet sted i kommunen, har jeg valgt å beholde henne som min lege. Jeg kjører gladelig de ekstra kilometerne for å gå til en jeg har tillit til.

Denne legen kan jeg stole på.

Faglig sterk. Interessert i pasienten. Alltid god tid til meg. Humor. Omsorgsfull. Ingen bedre! Arbeider på et legesenter som yter svært bra service,og der man alltid kan være sikker på å få hjelp. Jeg er selv over 70 år og føler at jeg blir møtte med respekt og interesse, alltid.