Maytham Salem Hamud Hamud

Autorisasjon (2011)

Brynklinikken AS Telefonnummer22 06 65 5022 06 65 ...
Østensjøveien 36 0667 Oslo
Maytham Salem Hamud Hamud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maytham Salem Hamud Hamud

Imøtekommende

Jeg har hatt Maytham som fast lege i ca 2 år nå. Han er alltid tidsnok og tar seg god tid under timen. Han lytter til alt jeg har å si og kommer med gode forslag. Han er hyggelig og har medfølelse.

Takk Maytham! :)

Dessverre ikke fornøyd

Opplever at fastlegen tar avgjørelser uten videre undersøkelser eller forklaringer til meg som pasient, om hvorfor han gjør som han gjør og hva vurderingen er. Føler meg ikke godt nok fulgt opp. Raskt inn og raskt ut.

Jeg vil beklage ulemper dere har opplevd, men selv ønsker jeg alltid å være den som man kan stole på, snakke sammen med og få vite på hva det blir under konsultasjon ved legesenteret.

Besvart av Maytham Salem Hamud Hamud

Utrolig flink lege

Beste fastlege jeg har hatt. Han er kjempe flink, lytter til pasienter, tålmodig, hyggelig og henviser alltid videre ved behov.

Uryddig og mangelfull kommunikasjon

Dårlig kommunikasjon, manglende og feilaktig oppfølging, særdeles dårlig kommunikasjon og rotete forhold til utskrevne medikamenter og doser.

Hei, kjære pasient vil vi takke deres tilbakemelding og beklager ulemper som dere har blitt utsatt for og satser på godt samarbeid fremover, dog må man huske at legen må følge opp de retningslinjene og felleskatalogen ved forskrivning av alle legemidler( A,B, og C preparater).

Besvart av Maytham Salem Hamud Hamud

Imøtekommende og seriøs

Tar pasientene på alvor. Forståelsesfull. Løsningsorientert. Hyggelig og imøtekommende. Kommer inn til avtalt tid.