Aleksandra Zofia Wrobel

Autorisasjon (2018)

Valentinlyst Legesenter Telefonnummer73 82 97 9773 82 97 ...
Anders Estenstadsv 18 7046 Trondheim
Aleksandra Zofia Wrobel er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aleksandra Zofia Wrobel

Uinteressert

Ikke interessert i min totalhelse og helsehistorie. Hilste på andre møte som vi aldri hadde truffet hverandre. Ikke sett i journarl.

Lytter og stiller gode spørsmål

Ble veldig skeptisk etter første konsultasjon. Hele familien har hatt samme lege i flere tiår, og overgangen var stor. Jeg satte meg straks på venteliste for ny fastlege. Men alle må starte et sted, og etter ytterligere to legetime vurderer jeg å stryke meg fra ventelista. Denne legen har blitt trygg i jobben sin, lytter, er forståelsesfull og stiller skikkelig gode spørsmål.

Uengasjert

Hører ikke på hva som blir formidlet. Uengasjert, mest opptatt av te koppen og mobilen under konsultasjon. Har vært kunde til dette legesenteret i 28 år, dessverre så ble det pensjonist tilværelse på min lege. Så har satt meg på venteliste til ny lege. Denne legen anbefales ikke.

Trygg

Følte meg godt ivaretatt og er etter første konsultasjon veldig godt fornøyd med min nye fastlege. Håper fortsettelsen blir like god.

Uengasjert

Arrogant og uengasjert. Byttet fastlege etter to konsultasjoner. Virker irritabel når man beskriver sine symptomer. Sitter og gjesper flere ganger under samtalen.