Ragnar Leiros

Ragnar Leiros er en av 81 fastleger i Tromsø

1 vurdering

Siste vurderinger av Ragnar Leiros

Gjennomført dyktig lege

Ragnar er kunnskapsrik, nøye, empatisk, tilstede, opptatt av pasienten og rask å respondere. Har du han som fastlege føler du deg godt ivaretatt, sett og hørt. Vil anbefale Ragnar til alle!

Vennlig og faglig dyktig

Jeg har vært hos Ragnar Leiros noen ganger for ulike problemstillinger, og jeg er veldig fornøyd. Opplever at jeg blir tatt på alvor og at han er faglig dyktig. Leiros er også god på å formidle fagkunnskap til pasienten på en forståelig måte. Videre fremstår han som veldig respektfull og har pasienten i fokus.

Vil absolutt anbefale denne legen.

Vennlig og imøtekommende

En lyttende og tilstedeværende lege som jeg virkelig føler meg både trygg og hørt hos. Mitt inntrykk av Ragnar som fastlege er at han har et genuint ønske om å hjelpe, tar de prøvene som må tas og eventuelt henviser videre dersom nødvendig.

Vil absolutt anbefale Ragnar som fastlege

Trygg og dyktig

Jeg er veldig fornøyd med Ragnar og vil anbefale han sterkt. Han er veldig tilstede under konsultasjonen, lytter og kommer med innspill som viser at forstår og setter seg inn i situasjonen. Han er kunnskapsrik og trygg både faglig og medmenneskelig. Man føler seg ivaretatt og tatt på alvor, han er tålmodig men samtidig effektiv (får sendt henvisninger osv rakst).

Jeg er selv helsefagstudent, og tenkte etter å ha vært inne hos han "jeg håper jeg blir like dyktig som han"

Trygg, dyktig i faget

Jeg er veldig fornøyd med bytte av fastlege til Ragnar Leiros, han bruker tid og lytter og man føler seg sett og hørt. Jeg har inntrykk av at han har god kompetanse i faget, og besvarer evt spørsmål kjapt og enkelt. Mitt inntrykk er at dette er en lege som bryr seg, og ikke en som er der «bare for pengene».