Kirsti Eliassen

Autorisasjon (1999)

Kirsti Eliassen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Kirsti Eliassen

Trygg og effektiv

Tar alt av smått og stort på alvor. Snakker ikke mye, men virker meget dyktig og leser seg raskt opp ved behov. Har hatt henne som fastlege i flere år og er svært fornøyd. Hun er også flink med min lille sønn.

Meget erfaren og kunnskapsrik lege, tar pasient på alvor

Veldig dyktig og klok lege som er lyttende og hjelpsom, gir god hjelp og nyttige råd.
Kort ventetid, svarer meget raskt på e-konsultasjon. Tar pasienten på alvor

Dyktig og sympatisk

Har bare godt å si om denne legen etter å ha gått hos henne i mange år. Hun har lang erfaring, tar seg tid til å lytte, er vennlig og imøtekommende. Jeg har nylig byttet fastlege til en nærmere mitt bosted, men det er med tungt hjerte jeg slutter hos Eliassen. Anbefales!

Stabil og grundig

Har hatt Kirsti som lege i mange år. Opplever henne som faglig dyktig og nøye. Hun henviser videre om det er nødvendig og tar problemstillinger på alvor. Hun er rask å svare på f.eks e-meldinger og det er stort sett lett å få time. Hun er kanskje ikke den som gir mest utrykk for empati,og hun er litt dårlig å lese folk, men det at hun er så grundig som lege veier opp for det
Tidligere kunne hun bruke mye tid til å se på datamaskinen,men det har blitt litt bedre med årene.

Ubehagelig

hadde time hos kirstin og hun var 3 kvarter forsinket. Da jeg endelig kom inn var det ikke noe "beklager at du måtte vente" eller forklaring på hvorfor det tok tid, eller noe lignende. Hun sa ikke hei engang. Hun sa bare "ka du lure på?" Det syns jeg var litt rart, man kan i det minste forklare hvorfor man måtte vente i 3 kvarter. Jeg skulle på jobb selv og ble forsinket. Det virker som hun har dårlig tid til meg når jeg er der og føler ikke at hun egentlig bryr seg. Da jeg var ferdig sa hun ikke hadet heller. Noe som rett og slett bare er vanlig folkeskikk. Hadde ikke noe god følelse etter jeg dro, følte meg egentlig bare mer forvirret. Jeg måtte også ta noen blodprøver, som ikke hun tok. Denne damen som tok disse var heller ikke spesielt hyggelig, hun sa hverken hei eller hadet til meg. Hun Sa faktisk ikke et ord til meg. Dårlig service, hvis disse damene ikke liker å jobbe med å hjelpe folk bør de revurdere yrket sitt. Jeg kommer i hvert fall aldri tilbake til dette legesenteret da jeg følte meg ikke bra etter dette besøket. En lege bør kunne ha den egenskapen og vise pasient at de bryr seg og vil hjelpe. Ikke at man er til bry.