Christian Grorud

Autorisasjon (1989)

Linde Legegruppe AS Telefonnummer22 72 70 6022 72 70 ...
Erich Mogensøns vei 38 0594 Oslo
Christian Grorud er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christian Grorud

Dyktig og klok lege

Har nå hatt Grorud som lege i ca fem år og er veldig fornøyd på alle måter. Han er imøtekommende, lyttende og vennlig. Faglig har han hjulpet meg og mine barn gjennom en rekke ulike problemstillinger, og de er alltid blitt løst på beste måte. Har alltid vært fornøyd med de råd og den hjelpen vi har fått. Anbefaler Grorud på det varmeste.

Utrolig hyggelig og kompetent lege

Christian Grorud har vært fastlegen min i over et tiår, og jeg kunne ikke vært med fornøyd. Kort sagt, hadde jeg flyttet til Bodø ville jeg fortsatt beholdt han.

Trygg, vennlig og dyktig

En meget tillittsskapende lege. Lytter og ser deg. Virker faglig dyktig og inngir trygghet. Virker som han trives i jobben sin og har et ekte ønske om å hjelpe deg til svarcpå det som bekymrer . Vil gi han mine beste anbefalinger .

Flott lege

Veldig fornøyd med Grorud. Han lytter og er tilstede. Kommer med gode råd og har god innsikt i alle områder både jeg og mine barn har trengt hjelp til. Stoler fult og helt på hans avgjørelser. Anbefaler han på det varmeste! Er fornøyd i helhet med Linde legegruppe.

En utmerket lege!

Grorud er den beste legen jeg har hatt. Ved mine legebesøk har han gitt meg gode råd hva angår det medisinske, og er samtidig en god lytter. En sympatisk og meget faglig kompetent lege, kan absolutt anbefales!