Staffan Reidar Jacobsen

Autorisasjon (2006)

Staffan Reidar Jacobsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Staffan Reidar Jacobsen

En meget dyktig fastlege

Jeg tror at jeg har Staffan som en fastlege i over 7 år.. Og jeg kan ikke klage, han hører på hva jeg vil si, og følger opp han mener er viktig. Meget fornøyd - mine beste anbefalinger...

Oslos beste lege?

Et ubetinget ja. Staffan Jacobsen er det du trenger når livet butter i mot, han tar psykiske problemer svært alvorlig. Empatisk, tillitvekkende og forståelsesfull lege som tar seg god tid til alle sine pasienter og til deres bekymringer og utfordringer - de være seg av psykisk eller fysisk art. Anbefaler Staffan på det varmeste.

Svært god lege

Med tungt hjerte må jeg desverre bytte fastlege pga flytting. Har hatt Staffan i mange år. Blir tatt på alvor. Henviser videre om nødvendig. Empatisk og lyttende.
Lang ventetid, men han tar seg alltid god tid til pasientene sine, så det er et pluss!

Veldig fornøyd

Vi har hatt Staffan som lege i noen år. Hele familien går til han. Vi valgte å beholde han til tross for at vi flyttet adressen. Rolig, dyktig, og seriøs lege. Han tar seg god til å lytte og vi føler at vi blir tatt på alvor. Han er også veldig flink med barn og henviser videre om det trengs. Vi er veldig fornøyd og vi kan uten tvil anbefale han.

Beste legen jeg har hatt

Hatt Staffan som lege i 5 år. Han har vært med hjemmom ett svangerskap og som lege for mitt barn med kryss allergier. Han er en fantastisk sympatisk lege som virkelig bryr seg. Han henviser videre om det trengs. Tar deg på alvor om du trenger sykmld. Har aldri hatt prob med å få time hos ham så lenge det ikke har vært akutt sykdom og time på dagen. De andre legene der er helt ok. Hyggelige damer i resepsjonen og de er igså gode på å ta blodprøver etc. Behjelpelige på tlf. Jeg har fått både resept og forlenget sykmld uten å møte opp. Staffan ringer alltid opp igjen dersom han ikke er ledig når jeg ringer. Med tungt hjerte å måtte bytte da jeg flyttet fra Oslo.