Geir Slapø

Geir Slapø er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Geir Slapø

Ekstremt trygg og flink

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Jeg har gått til Slapø en stund nå og han er virkelig en av de beste legene jeg har vært borti. Han ser pasientene sine og snakker på en så fin måte. Virkelig fantastisk.

Utilgjengelig og slurvete

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Min mor brukte dr. Slapø i ca ti år da hun fikk diagnosen Parkinson. Jeg fulgte henne dit flere ganger. Magnat er ikke et hyggelig senter. Håpløst og dyrt å parkere utenfor. De som jobber i resepsjonen var arrogante. Vi ventet 1- 2 timer på venterommet. Timen hos Slapø ble derfor meningsløs, da mamma var blitt for dårlig av å sitte så lenge. Temaet for timen var å rydde opp i medisinene fordi hjemmesykepleien hadde overtatt doseringen, og gitt mor dobbel dose over flere uker. Slapø snakket i nevrologiske termer, og det var umulig å skjønne hva han hadde håndskrevet om ny dosering fremover.

Det førte til at hjemmesykepleien fortsatte med dobbelt dose. Jeg tok kontakt med Slapø (resepsjonen) og prøvde å forklare at problemet. Det endte med at mor ble overført til nevrologisk på Rikshospitalet. Da skjønte jeg at det finnes gode nevrologer som faktisk lytter, og ikke ser på klokka hele tiden. Ble senere overført til nevrologisk i Drammen (bor i Bærum). Det er mulig dr. Slapø er en god nevrolog for andre nevrologiske tilstander enn Parkinson.

Investert

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Jeg har fått behandling av Slapø jevnlig i 4 år og er veldig fornøyd. Han er profesjonell, men også veldig omsorg og investert

Bør unngås ved MS diagnose

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Har hatt oppfølging og fått MS diagnose. Denne legen gir ingen oppfølging eller bistand ift videre behandling enn å skrive ut årlig medisiner / kontroll. Har nå på eget initiativ kommet under behandling ved sykehus og opplever en helt annen personlig oppfølging.

Hva er poenget med å gå til denne legen?

Klinikk: Oslo Nevroklinikk Skrevet

Jeg opplevde som pasient å bli hentet 10-15 minutter for sent til hver time, der Slapø brukte den resterende tid av min time på å lese seg opp på min journal. Han virket svært lite intressert i å høre på hva jeg hadde å si og fremstod som nedlatende. Når jeg prøvde å få svar på viktige spørsmål vedr. min behandling kunne det gå uker før jeg fikk tilbakemelding. Så hvorfor skal en benytte denne legen?