Øyvind Borch Bugge

Plastikkirurg og øre-nese-hals-lege

• Plastikkirurgi
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1988)

Bugge Plastikkirurgi Telefonnummer414 44 444414 44 4 ...
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika
Bærum Plastikkirurgi Telefonnummer67 53 00 0067 53 00 ...
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Øyvind Borch Bugge

Svært profesjonell kirurg.

Klinikk: Bugge Plastikkirurgi Skrevet

Jeg gjennomgikk endoskopisk panneløft i oktober 2023.Det var et godt valg.Foruten å få løftet pannen opp er jeg også blitt kvitt symptomer på migrene.Og måten Dr.Bugge løftet pannen opper over all forventning.Jeg kan ikke få fullprist han.

Profesjonall

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Jeg har fått en resultat som er langt over forventninger. Helt supert. Meget fornøyd. Nå er ikke bare kroppen med selvfølelsen også er på plass.
Kvinne 43

Øyvind Borch Bugge er en kunstner

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Mageplastikk i 2014, knapt synlige arr som også er lagt lavt, i hårfeste, og nydelig avslutning uten eselører i sidene. Jeg har aldri sett penere arr hos noen ved å google mageplastikk, han er rett og slett best i klassen på dette(også)
Bugge har også nå i mars rekonstruert skadene gjort ved bytte av brystproseser gjort på en annen klinikk oslo i 2022, der la de en protese under muskel og den andre over, uten å journalføre og informere meg om dette, den ene protesen sagget 8 cm på kort tid, etter at Bugge har fikset ser nå ser brystene tilnærmet like ut tross ødelagt brystmuskel som gjorde det umulig å legge protesen under, men han har tryllet frem et nydelig resultat likevel.

Jeg har anbefalt Bugge til alle som vurderer plastikkirurgi, det er dyrt, men han er best. Bugge er hyggelig og artig, og han lover deg ikke noe som ikke er mulig, her får du den nakne sannhet og du kan ha realistiske forventninger til det som skal gjøres.

God oppfølging før, under og etter operasjon, alle på klinikken er bare superskjønne mennesker som tar godt vare på deg hele veien, også etterpå.

Den beste!

Klinikk: Bugge Plastikkirurgi Skrevet

Jeg har mye erfaring mht plastikkkirurgi. Hadde flere operasjoner før jeg heldigvis oppdaget Øyvind. Min vurdering er at det neppe finnes noen bedre kirurg i dette landet. Øyvind har hatt flere operasjoner på meg; buk/belte, overarmer, lår, brystløft x 2 og brystimplantat. Jeg har svært tynn hud etter stort vekttap, som gjorde det utfordrende med et godt resultat, men det gikk over all forventning! Øyvind er i tillegg hyggelig/høflig, tilgjengelig og humoristisk som jeg setter stor pris på! Øvrig personale er også helt enestående!

Profesjonelt og god oppfølging

Klinikk: Bærum Plastikkirurgi Skrevet

Opplever Bugge som perfeksjonist. Bruker svært god tid på første konsultasjon, tegner på deg og forklarer hva som skal gjøres og hvordan det kan bli. Er ærlig og sier det som det er noe som er betryggende og lettvint og forholde seg til. svært god oppfølging i etterkant, 3 kontrolltimer de første 14 dagene.
Støttepersonell rundt operasjon er også 1. klasses.