Else Kristine Breivik Hals

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (1995)

Else Kristine Breivik Hals er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Else Kristine Breivik Hals

Dyktig, effektiv og grundig.

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Opererte ut en visdomstann, noe jeg ikke så fram til. Dr Hals og assistenten gjorde opplevelsen så bra de kunne. Effektiv smertelindring, samt flinke til å informere underveis. Behandlingen gikk fortere enn jeg hadde regnet med. Dr Hals er både faglig dyktig og lyttende til sine pasienter.

Effektiv, dyktig og snill

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Var litt nervøs da jeg skulle operere ut en visdomstann og trekke en annen vidsomstann på samme dag, men Else Hals og assistenten gjorde hele opplevelsen mye bedre enn jeg hadde trodd det skulle bli!

De var snille, forklarte hva de gjorde underveis, holdt meg på skuldra for å roe meg ned, samt utførte jobben sin kjapt og effektivt! Kunne ikke vært mer fornøyd :)

Anbefales!

Effektivt og smertefritt

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har aldri operert før og hadde år mitt første møte med boring hos tannlegen, så jeg gruet meg litt på forhånd på grunn av folks kommentarer om smertene i etterkant.

Selve operasjonen var null problem etter satt bedøvelse, og hun var veldig flink til å forklare underveis at det bare var snakk om litt ekle lyder. Selv om jeg var nervøs var både hun og assistenten omtenksomme og rolige. Selv om det var fint at operasjonen gikk raskt skulle jeg nesten ønske det var litt mer tid til spørsmål før vi huiet ut til bankterminalen.

Dette med smerte etter bedøvelsen går ut er selvsagt veldig individuelt, men det virket som operasjonen gikk så bra som den kunne gå. Selv om jeg blør og kjenner såret har smertene vært så godt som fraværende. Helt supert!

Veldig dyktig tannlege, men jeg fikk en overraskelse

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Etter min mening er Else K. B. Hals en utrolig dyktig og trygg tannlege. Det har hun i hvert fall vært de to gangene hun har fjernet visdoms-tennene mine. Hun førte meg gjennom prosessen, selv om det var noe mumlende, og både hun og assistenten passet på at det hele skjedde med en trygghetsfølelse og (nesten helt) smertefritt.

Sist gang, da jeg fjernet den første visdoms-tannen, ble det en litt kjedelig sum på timen, men jeg fikk et anslag på hva neste time ville koste, som da var betydelig billigere. Da jeg likevel fikk se regninga i dag, etter å ha fjernet min andre visdoms-tann, var den grådig mye dyrere enn det som ble anslått gangen før. Jeg snakket med dem, og fikk forklart at de ekstra pengene skulle gå til en undersøkelse o.a., men jeg kunne godt tenkt meg å bli ført gjennom denne regninga underveis, om hva (ekstra) ting vil koste, og hvorfor jeg skal betale for det. Slik jeg forstod det var ikke denne undersøkelsen noe som måtte gjøres, men den ble slengt på regninga uten å nevne at det ville koste ekstra.

Takk for at fjerningen av visdoms-tannen skjedde smerteløst, men dagen min er likevel ødelagt.

Veldig fornøyd

Klinikk: Tannlegene i Bogstadveien 51 Skrevet

Jeg har vært hos Hals for å operere ut to av de nedre visdomstennene, og er svært fornøyd. Ble henvist dit gjennom SIO. Hun er flink, rask og veldig hyggelig. Klappet meg på skulderen underveis og var flink til å lette på nervøsiteten min. Anbefales på det sterkeste!