Anders Øren

Autorisasjon (2010)

Tannlegene på Fornebu Telefonnummer815 00 345815 00 3 ...
Forneburingen 209, Fornebu S, Helsebygget 1364 Fornebu
Anders Øren er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Anders Øren

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg fikk vondt i en tann i romjulen. Min faste tannlege kunne ikke ta meg, men jeg fikk time med en gang på Tannakutten. Anders er en grundig, dyktig og behagelig tannlege som informerer om det han gjør på en lettfattelig måte. Kan anbefales uten forbehold!

Tannlege ved verdighet

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg er litt usikker på hvor mange år jeg har benyttet meg av Tannakutten. Det har rett og slett blitt så mange år der, fordi jeg er veldig fornøyd, og jeg tar tannlegesjekk en gang i året. Alle som jobber der får meg til å føle meg velkommen. Tannlege Anders Øren er dyktig og forklarer hvorfor han gjør de tingene han gjør under prosessen av å sjekke tennene mine, selv uten at jeg har stilt spørsmål. Det får meg til å føle meg trygg. Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men vil tro at de av oss som sliter med dette kan finne trygghet her.

Umiddelbar hjelp av dyktig tannlege

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg våknet 24. desember og kjent at noe manglet: fasetten på høyre fortann var falt av. Vi ringte Tannakutten kl 9 og fikk avtale og løfte om hjelp kl 9.15.
Anders Øren er ikke bare dyktig i faget, han er også forsiktig, forståelsesfull og informerte fortløpende om det han gjorde. 30 minutter senere var tannen på plass igjen, og julen kunne begynne. Jeg anbefaler Tannakutten og tannlege Anders Øren på det varmeste, og vil ikke nøle med å benytte dem igjen. Også kvinnelig tannpleier var usedvanlig hyggelig.

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Anders Øren har blitt vår familietannlege og kan anbefales på det sterkeste. Han er grundig, effektiv, empatisk og gir god informasjon underveis i behandlingen.

Ypperste klasse

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Den eneste som får røre tennene mine er Anders Øren. Han er tillitsvekkende, forklarer godt og ville aldri funnet på å overbehandle eller gjøre noe unødvendig. En tannlege av den «gode gamle skolen» - i positiv betydning. Anbefaler Anders til alle som ønsker seg en tannlege de kan stole på og som ønsker pasientene sine godt, og for alle med tannlegeskrekk. Moderat prising. Suverene åpningstider og service. (Blir fort betydelig dyrere å gå til den billigste cowboy-tannlegen som bare er ute etter å flå deg).