Erik Svendsrud

Autorisasjon (1987)

Erik Svendsrud er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Erik Svendsrud

Har fått meg til å forstå at tannhygiene er viktig

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Har alltid løsninger, levende opptatt av meg som pasient med de muligheter som finnes. Dersom han ikke kan løse det selv anbefaler han eller leier inn en som kan.

Dyktig og seriøs, her er ikke noe tull

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Hadde en del skadde tenner og gikk til flere for prisoverslag. Så gikk jeg til Erik Svendsrud for en tredje uttalelse om hva som kunne gjøres for å pynte opp 12 skadede tenner i front. Pristilbudet fra han på samme jobb var 60.000 BILLIGERE enn de to andre!! I tillegg er Erik og de ansatte utrolig profesjonelle og tannlegeskrekken er blåst bort. Anbefales!

Veldig bra tannlege og tannpleiere

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Jeg har gått her i mange år og er kjempefornøyd. Prøvde en annen tannlege da jeg bodde et annet sted et par år, men angret veldig på at jeg ikke heller fortsatte hos Svendrud også i denne perioden. Nå er jeg tilbake hos Svendsrud og er glad for det. Jeg går stort sett hos tannpleier der som er dyktig, flink til å forklare og hyggelig.

Fornøyd

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Dyktig og rolig. Fin for de med tannlegeskrekk. Samarbeider med dyktige folk. Det blir dyrt, men jeg syns det er verdt det.

Hyggelig, professionell, Extremt Flink på det han gör.

Klinikk: Tannlege Svendsrud Skrevet

Skulle ha bettskinne och fick en ordentligt anpassad bettskena. Erik är duktig på hans yrke och i tillägg otroligt trevlig. Kan varmt rekommendera!