Tannglede

Tannglede holder til i Asker

Siste vurderinger av Tannglede

Fantastisk tannlege

Tannlege: Unni Tjugum Strand Sørlie Skrevet

En tannlege med masse empati for en med tannlegeskrekk. Tar seg alltid god tid og er informativ uten å skremme vannet av pasienten. Anbefales på det sterkeste.

Beste tannlegen jeg har gått til

Tannlege: Grethe Befring Hovda Skrevet

Dyktig, nøyaktig, gjør kun det som er korrekt med tennene (gjør ikke for mye jobb for å tjene mer), hyggelig og presis. Svært fornøyd gjennom mange år! Tannpleiere der er også dyktige og imøtekommende.

Trygget på alle måter

Tannlege: Charlotte Idstad Braathen Skrevet

Ikke bare er hele Tannglede et trygt og koselig sted å gå til og Charlotte bidrar godt der. Hun tar godt vare på deg som pasient og er rolig, høflig og profesjonell hele veien. Jeg er så glad jeg fant henne! Anbefales på det sterkeste.

De andre ansatte på Tannglede er også utrolig snille, så her er helhetsinntrykket så fint som det kan bli.

Trivelig tannlege og god behandling

Tannlege: Grethe Befring Hovda Skrevet

Veldig fornøyd med Grethe som tannlege. Veldig kompetent og tillittsvekkende. Fine og delikate lokaler. Gode priser. Anbefales på det sterkeste!

Effektiv og dyktig

Tannlege: Seong Hwan Jeon Skrevet

Seong trakk mine fire av visdomstenner i to omganger med seks ukers mellomrom. Han setter deg ikke på pinebenken og starter behandlingen umiddelbart. Han er en mann av få ord, men med enkle kommandoer og forklaringer gikk operasjonene raskt.

Røttene på tennene mine var noe kompliserte. Allikevel tok behandlingen fra start til slutt i underkant av en halv time. I ettertid har det vært tilnærmet smertefritt! Uproblemstisk for meg å jobb dagen etter.

I og med at jeg trakk alle fire tennene i samme år kostet det heller ikke allverden.