Seong Hwan Jeon

Oral-kirurgi og oralmedisin

Autorisasjon (2002)

Jeon Seong Hwan Telefonnummer901 07 868901 07 8 ...
Magnus Bergs Gate 3c 0266 Oslo
Klinikk77 Telefonnummer61 24 00 0461 24 00 ...
Kirkegata 77 2609 Lillehammer
Seong Hwan Jeon er tannlege i Oslo, Lillehammer, Sortland, Tromsø og Asker

Siste vurderinger av Seong Hwan Jeon

Dyktig og effektiv

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø Byporten Skrevet

Hadde jeg hatt flere visdomstenner igjen, så ville jeg kun ha gått til oralkirurg Jeon. Jeg var livredd etter forrige visdomstannoperasjon, men ble fort beroliget av ham. Han var flink til å sette lokalbedøvelse, jeg kjente ingen smerter under den kompliserte visdomstannoperasjonen. Han forklarte underveis hva han gjorde og var svært oppmerksom på meg som pasient. Jeg har ikke hatt noen problemer med operasjonssårene og trengte bare smertestillende i et par dager etterpå.

Den eneste konstruktive kritikken jeg kan komme på er at venterommet hos Odontia Byporten er for lite med tanke på smittevern.

Veldig positiv opplevelse

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø Byporten Skrevet

Har gruet meg lenge til å fjerne visdomstenner. Var nesten på gråten så nervøs var jeg, men ble godt, kort og konkret informert om hva som skulle skje. Alt var gjort raskt og gjorde at tannfjetningen ble en generelt positiv opplevelse.

Proff og rask presisjon

Klinikk: Klinikk77 Skrevet

Den andre tanna jeg trekker hos Seong. Før jeg nesten hadde lagt hodet på nakkestøtta var bedøvelsen satt, og visdomstanna var ute på under 5min (tok ikke tida, men det var ekstremt raskt). Ekstremt kjapp og presis behandling!

Dette er ikke mannen man går til om man vil småprate 20min rundt inngrepet, men hvem vil vel det? Om man vil snakke mye rundt inngrepet så ta det heller med tannlegen din på forhånd eller med personen i skranken før du går inn.

Eneste negative er at jeg har måttet vente mellom 30 og 60min på avtalt time begge gangen jeg har vært der.

Værste tannlegebesøket jeg har opplevd

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

På forhånd ringte jeg for å gi beskjed om min tannlegeskrekk.
Dette ble ikke tatt hensyn til, tvert imot.

Jeg har aldri opplevd så uempatisk og uproffesjonell behandling som dette. Ingen presenterte seg, tannlegen og kirurgen prater i munnen på hverandre/avbryter hverandre ved spørsmål fra meg og de har ikke gjort tilstrekkelig vurdering av røntgen før jeg kommer. De spør meg om hvilken tann jeg har LYST å trekke.

Det hele blir en traumatisk opplevelse uten å gå inn i flere detaljer og jeg ender opp med å bruke flere 1000kr ekstra på behandling som burde vært unngått.

Anbefales virkelig ikke.

Fantastisk!

Klinikk: Klinikk77 Skrevet

Fjernet alle 4 visdomstennene mine på totalt 31 (!!!) Minutter. 18 minutter første gang og 13 minutter andre gang.

Trengs det si noe mer?

Flott opplevelse!