Unni Britt Velle Sørli

Autorisasjon (1989)

Unni Britt Velle Sørli er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Unni Britt Velle Sørli

Manglende empati

Hun er lite empatisk, tar deg ikke seriøst og tror at smertestillende er et magisk legemiddel som fikser alle sykdommer.

Hyggelig og imøtekommende

Jeg opplever Dr Unni Britt Velle Sørli som hyggelig og imøtekommende . Hun er lydhør for min historie , rask på tastaturet , og nøye med å få med alle relevante opplysninger vedr mitt sykdomsbilde .
Hun gjør grundige undersøkelser , og kommuniserer underveis hva hun gjør og hvorfor .
Hun er åpen for innspill , og gir konstruktive tilbakemeldinger på dem.
Denne legen er rett dame på rett plass !

Dårlig medmenneske

Hadde en positiv opplevelse de 2 første gangene, men i dag fikk jeg oppleve en som stemmer overens med mange av anmeldelsene jeg har lest. Første gang jeg har gått gråtende ut av et legekontor og absolutt siste gang jeg har vært der!Skulle helst gitt 0, men må gi en stjerne

Very good service

Today is first day meeting Dr. Sørli and she was so welcoming and nice. She pays attention to all the details i gave, she is good at her field and would recommend her to anyone wanting to visit the clinic. Very nice doctor!

Anbefales ikke

Dr. Sørli skuffer på flere områder. En ting er at hun oppleves som kald og uinteressert. Det kan jeg leve med da jeg kun besøker fastlege ca. 1 gang i året. Det som er verre, er at hun nekter å legge til rette for at jeg kan ta influensavaksine. Når jeg spesifiserer at jeg ønsker å ta vaksine hos apotek slik at jeg slipper å ta fri fra jobb pga. begrensede åpningstider på legesenteret, avviser hun denne muligheten blankt og sier at dersom jeg skal sette vaksine på apotek må jeg skaffe resept hos en privat aktør i stedet. Hun er derfor til hinder for økt vaksinasjonsgrad i befolkningen, noe som myndighetene jobber hardt for å forbedre. Hun stikker også kjepper i hjulene for meg og mitt ønske om å vaksinere meg. Jeg skaffer meg selvfølgelig resept et annet sted, men dette er snakk om prinsipp. Jeg bytter fastlege bort fra henne i dag.