Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen

Toralf Thomassen

Profilbilde av kiropraktor Toralf Thomassen
Kiropraktor

Om

Toralf Thomassen er ikke bare en erfaren kiropraktor, men også en dyktig fysioterapeut. Med bakgrunn i aktiv deltakelse i Crossfit har Toralf en unik innsikt som har ledet ham til å jobbe tett med flere av Norges toppidrettsutøvere.

Som ansvarlig for spesialutredninger innen prolaps, svimmelhet og hodepine ved Din Helse i Nydalen, bringer Toralf en bred faglig bakgrunn til bordet. Han fullførte sin mastergrad i kiropraktikk og skrev masteroppgave om bekkenløsningsproblemer blant gravide.

Toralf er dedikert til å gi den beste behandlingen til pasienter, spesielt de som lider av svimmelhet, prolapser og hodepine, med sin kombinerte ekspertise som kiropraktor og fysioterapeut.

Autorisasjon (2006)

Toralf Thomassen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Toralf Thomassen

Veldig flink

Klinikk: Din Helse Nydalen Skrevet

Toralf fikset nakken min og noen følinger mellom skulderbladene, på 3 behandlinger.

Før det hadde jeg plager med dette i over 3 mnd.
Vært hos 2 andre kiropraktorer, men de klarte ikke låse opp nakken 😊

Seriøse og ansvarlig

Klinikk: Din Helse Nydalen Skrevet

Hjelper meg til å holdet kroppen balansert. Jeg får hjelp umiddelbart. Har behandlet meg i flere år.

Super fresh klinikk

Klinikk: Din Helse Nydalen Skrevet

Profesjonell undersøkelse og behandling og fantastiskt terapeut team!
Åpentider også i helger og kvelder

Meget kunnskapsrik og profesjonell

Klinikk: Din Helse Nydalen Skrevet

Utrolig høyt kunnskapsnivå! Får alltid time på kort varsel, god behandling og oppfølging. Anbefaler på det varmeste.

Tusen takk for at du deler og takk for de hyggelige ordene! Det er flott å høre at du har hatt en positiv opplevelse med behandlingen og oppfølgingen du har fått.

Besvart av Toralf Thomassen

Faglig dyktig og og serviceminded

Klinikk: Din Helse Bjølsen Skrevet

Etter langvarige plager var det godt å få kjapp time hos Din helse Bjølsen. Imøtekommende, profesjonelle og faglig dyktige, med et smil på lager. Har fått oversendt gode og tilrettelagte øvelser som kan gjøres hjemme. Veldig fint. Takk til Toralf og Marielle, for smerter og plager har blitt mye mindre.