Logo for Medicus Stavanger AS

Medicus Stavanger AS

Logo for Medicus Stavanger AS

Om klinikken

Vi er spesialister i gynekologi og assistert befruktning. Vi er også et av Norges mest erfarne senter innen klinisk forskning.

Siden 1997 har vi hjulpet kvinner og par til økt livskvalitet gjennom medisinsk ekspertise og mye omsorg.

Siste vurderinger av Medicus Stavanger AS

Dyktig, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Olav Andre Klefstad Skrevet

Jeg har hatt andre gynekologer og leger tidligere, men dette er en av de beste jeg har hatt. Han virker veldig interessert i faget sitt, og det merkes. Han er alltid blid, tar seg tid til å lytte og er profesjonell.
Noe som gjør at under situasjoner som kan være vanskelige mpt prøverør eller andre ting oppleves trygt og godt. Han er enkel å prate til, og svarer på alle dine spørsmål. Han er en dyktig gynekolog.

Helhetlig har jeg bare positive ting å si om medicus. Alle som arbeider der tar seg tid til deg, de husker deg igjen og alle er alltid blide, og samarbeidet mellom de ansatte, også utenfor Stavanger (Trondheim,oslo) fungere kjempe bra.

Veldig fornøyd

Lege: Olav Andre Klefstad Skrevet

Veldig flink, hyggelig, profesjonell og ordentlig lege. Tok seg tid til å lytte, stilte spørsmål og samlet informasjon. Det er deilig å bli tatt seriøst selv om man bare kommer inn for en tidlig ultralyd.
Når man blir gravid for første gang, så er det skummelt og uvirkelig. Jeg hadde mange spørsmål og hadde et behov for å bekrefte graviditeten med tidlig ultralyd. Da jeg ikke fikk denne hjelpen av min nye fastlege i Stavanger, var det veldig kjekt å komme hit og bli møtt av en lege som tar deg seriøst. Og når ting går galt, så tar han seg tid til å ringe og drøfte problemstillingen og steg videre over telefon.
Veldig fine lokaler, hyggelig resepsjon og en veldig flink lege. Skulle ønske jeg kunne ha han som fastlege.

Dyktig, tolmodig og beroligende

Lege: Olav Andre Klefstad Skrevet

Er meget dyktig, bruker god tid, og stresser ikke. Kan på det sterkeste anbefales for innsetting av spiral, som for noen kan oppleves både smertefullt og traumatisk. Anbefales spesielt for unge jenter som skal gjennom sine første erfaringer med gynekolog, da hans filosofi er å unngå eller minimere opplevelser som kan sette negative spor resten av livet.

Profesjonell og trygg

Lege: Olav Andre Klefstad Skrevet

Fine og innbydende lokaler.
Trygg og fin gynekologisk helsesjekk, uten at det ble ubehagelig. Lege som kunne sakene sine. Anbefaler gjerne videre! :)

Veldig profesjonelt

Lege: Olav Andre Klefstad Skrevet

Veldig god service og profesjonelt personale.

Klinikken var hygienisk og innbydende. Fikk til og med kaffe.

Kan virkelig anbefales til flere.