Strømmen Tannhelse

Telefonnummer462 89 800462 89 8 ...
Strømsveien 56 2010 Strømmen
Strømmen Tannhelse holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Strømmen Tannhelse

Bytter aldri tannlege igjen

Tannlege: Hanna Karim Skrevet

Fantastisk dyktig, behagelig og sympatisk tannlege. Har hatt stor tannlegeskrekk i alle år, hvor hele kroppen skjelver bare jeg legger meg ned i stolen. Hanna tar alltid godt vare på meg, det være seg under vanlig sjekk eller under større inngrep som fjerning av visdomstenner. Hun tar seg god tid, forklarer hva hun skal gjøre og hvorfor, stopper alltid om jeg trenger det og er ellers bare veldig trygg, rolig og avslappet. Jeg skal aldri gå til en annen tannlege igjen. Tannleger som henne er few and far between!

Dyktig og behagelig

Tannlege: Prashant Saroff Skrevet

En veldig dyktig tannlege! Rolig og forklarer godt hva han gjør. Har tannlegeskrekk, men følte meg godt ivaretatt. Borringen kjente jeg ingenting av

Kjempeflink på fjerning av visdomstenner

Tannlege: Hanna Karim Skrevet

Hei, jeg kom inn på akutt time med store smerter pga 2 visdomstenner.

Hanna Karim gjorde en fantastisk jobb, nesten ingen smerter etter kirurgisk inngrep.

best som finnes

Tannlege: Hanna Karim Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk men etter å ha vært hos Hanna ble jeg kvitt skrekken. Har trukket en visdomstann kirurgisk, og det gikk fort og smertefritt. Anbefales virkelig!

Hyggelig og dyktig tannlege!

Tannlege: Hanna Karim Skrevet

Omtenksom, effektiv, flink til å forklare. Jeg har nå funnet min tannlege. Anbefales på den sterkeste👍🏻