Foldvik Tannlegesenter

Foldvik Tannlegesenter holder til i Lillesand

Siste vurderinger av Foldvik Tannlegesenter

Verdens beste tannlege

Tannlege: Cassandra Hanseth Skrevet

En svært faglig dyktig tannlege. Raskt, effektiv, lyttende og svært behagelig tannlege. Netthendt og nøyaktig er hun også. Spør alltid hvordan pasienten har det og er svært flink til å kommunisere med pasienter. Noe bedre tannlege finnes ikke. Får deg faktisk til å glede deg til å gå til tannlegen!

Kan absolutt anbefales!

Tannlege: Cathrine Foldvik Skrevet

Enig med tidligere anmelder som sier at hun er en drøm for oss med tannlegeskrekk. Rolig, stødig og ikke minst dyktig. Man kan være sikker på man blir riktig behandlet, og hun er godt oppdatert både faglig og utstyrsmessig. Noe dyr, men verdt det!

En drøm for oss som er redd for tannleger

Tannlege: Cathrine Foldvik Skrevet

Meget dyktig og sikker på hånden. Tar utrolig hensyn til oss med tannlegeskrekk. Meget godt oppdatert, man er sikker på at man får det beste mulige behandlingsopplegg som er å få. Behagelig vesen og nennsom hånd. Hadde vi hatt sånn behandling hos skoletannlegen, ville det ikke vært noen som hadde tannlegeskrekk. Godt faglig miljø i klinikken drar også opp.

Veldig flink , Men DYR !

Tannlege: Cathrine Foldvik Skrevet

Veldig flink tannlege . Men hun ønsker hele tiden å gjøre noe mer en hva man selv er kommet til tannlegen for å få hjelp til . Anbefaler ting som ikke er noe problem for meg som pas . Får faste priser på beh . Når hun er ferdig blir regningen alltid mye Støre en avtalt pris . Hvis du klager sier hun at da må vi ha gjort mye mer en avtalt .