Oris Dental Harstad AS

Oris Dental Harstad AS holder til i Harstad

Siste vurderinger av Oris Dental Harstad AS

Utrolig dyktig

Tannlege: Mia Jung Holm Skrevet

Fantastisk fornøyd med tannlegekontoret, tannpleierne og tannlegen. Anbefales! Hyggelig, tålmodig og grundig i jobben sin. Forklarte godt underveis hva hun skulle gjøre og opplevde henne som tryggende og omsorgsfull.

De beste i sitt fag.

Tannlege: Tore Berset Skrevet

selv om Torvet tannlegesenter har noe stive priser, så får du det du betaler for!
Har vært gjennom en større behandling, og i dag er jeg sjeleglad for at jeg valgte Tore og co. De er de beste! Alle som jobber der er imøtekommende og trivelige, så tannlegebesøk for meg er ikke noe negativt ladet lengere☺

Proff,kan sitt fag

Tannlege: Tore Berset Skrevet

flink til å beskrive hva som bør gjøres,men veldig dyr

dyktig!

Tannlege: Tore Berset Skrevet

Kan på det varmeste anbefale Tore Berset! Han vet hva han driver med! Har selv fått god hjelp der da noen feilstilte visdomstenner måtte ut. Fikk rask og profesjonell hjelp der. Kunne ikke vært gjort bedre!

Torvet Tannlegesenter.

Tannlege: Tore Berset Skrevet

Lyse moderne lokaler i 4. etg. m/ heis. Svært imøtekommende betjening i skranken. Jeg har en fast tannlege men har ofte blitt tatt imot av andre tannleger, også studenter uten å bli varslet på forhånd. Mitt inntrykk er at de er flink og nøye. Svært profesjonell drift faglig og forretningsmessig, trolig blandt de dyreste i Harstad.