Logo for Legevakt Vest Silurveien

Legevakt Vest Silurveien

Logo for Legevakt Vest Silurveien

Om klinikken

Legevakt Vest ble startet i 2015 med et ønske om å levere profesjonell helsehjelp i en personlig innpakning til både private og bedrifter. Hos oss er pasienten alltid i fokus og vi skal ta oss tiden til å bli kjent med mennesket bak helseutfordringen. Vi skal sørge for en kortere avstand mellom våre pasienters ulike utfordringer og de nødvendige behandlingene. Sammen legger vi det videre løpet, med dine behov i sentrum.

På få år har Legevakt Vest vokst til å inkludere alt fra fastlegeordning og en legevakt som er åpen hver dag, til en av landets beste bedriftshelsetjenester og en rekke spesialmedisinske tjenester.

Uansett om du er en bedrift, en familie eller en enkeltperson skal vi sørge for gode og effektive pasientopplevelser, tilpasset akkurat dine behov.

Siste vurderinger av Legevakt Vest Silurveien

Trygg

Lege: Charles Filip Skrevet

Min gamle mor som selv ikke er på nett, har bedt meg om å skrive en anmeldelse av dr Charles Filip. Hun ble operert av ham etter at hun på grunn av sykdom ble skjev i ansiktet, venstre munnvik hang og hun slep med å spise og drikke.
Han benyttet en spesiell teknikk og festet leppemuskelen til benet slik at leppene ble tette igjen.
Hun er så takknemlig, nå tør hun igjen å spise måltider sammen med andre enn oss aller nærmeste.

Trygg dyktige

Lege: Marianne Rud Hatle Skrevet

Velkommen å trygg og faglig dyktige.
Etter gode samtaler med Marianne
Kom vi frem til en type antidep kur uten noe effekt. Vi hadde ny samtale og byttet antidep merke med litt annen effekt. Ny samtale kom vi frem til at Ketamin kur vil hjelpe meg. Etter 4 behandlinger med Ketamin store fremskritt i riktig retning. Føler livsglede og lysten til å jobbe videre.
Jeg anbefaler klinikken til de i min krets som sliter. 👍🙏❤️

Fantastisk hjelp med Ketamin.

Lege: Marianne Rud Hatle Skrevet

Etter å ha slitt med angst og depresjon i mange år og har hatt det svært tungt de 2 siste årene, har jeg nå fått livet tilbake med Ketamin behandling. Har prøvd all annen behandling opp gjennom årene samt mange forskjellige medisiner og samtale terapi, uten nevneverdig hjelp. De siste 2 årene har jeg bare blitt sykere og sto til slutt i fare for å ende opp som ufør etter lang tids sykemelding. Håpet mitt for å bli frisk var helt borte og alt var bare svart. Fikk så se et innslag på Tv 2 med Marianne Hatle der det ble opplyst om Ketamin behandling. Tok umiddelbart kontakt med Marianne og fikk tilbud om denne behandlingen. Dette har vært veldig Fantastisk for meg. Gikk fra å være veldig syk til å få livet, smilet og gleden tilbake i løpet av første behandlings uke. Dette anbefaler jeg på det aller varmeste for de som sliter med depresjon og angst.

Charles er den beste plastikk kirurgen i Norge

Lege: Charles Filip Skrevet

Jeg har gått til Charles i flere år nå pga sykdom som dessverre krevde plastikk kirurgi. Jeg kunne ikke hatt en bedre kirurg enn Charles. Ikke bare er han den beste i faget sitt, han er også svært empatisk, lyttende og omtenksom - altså forskjellig fra leger flest. Han har vist meg så mye medmenneskelighet og gått mye lenger i sitt arbeid med meg enn hva man kan forvente.
Jeg anbefaler Charles på det aller sterkeste, så om du trenger en plastikk kirurg er du heldig om du kan velge Charles.