Medi3 - Ålesund

Kongens gate 11 6002 Ålesund

Siste vurderinger av Medi3 - Ålesund

Passiv og virker lite interessert i pasienten

Lege: Jon Ståle Ritland Skrevet

Min opplevelse av denne legen var at dette måtte unnagjøres fortest mulig, og etter at de basale undersøkelser var unnagjort, var det etter min oppfatning lite tid og vilje til eventuelle dypdykk inn mot mine plager, og null konkrete forslag til hva som kan gjøres for å lindre mine plager.

Jeg reagerte også på måten det ble sagt på, ikke uhøflig på noen måte, men jeg ble sittende igjen med et inntrykk av at dette måtte jeg finne ut av selv. Når pasienten går fra legekontoret med en overvelmende følelse av håpløshet, og å ha vært til tid og bry, har det etter min mening sviktet et sted i legens kommunikasjon med pasient.

Ingen leger kan trylle, men jeg mener at leger har et viktig ansvar i å kommunisere konstruktivt med pasient angjeldende det å best mulig kunne lindre plagende symptomer. Det ble her ikke gjort, og jeg ble avskjediget uten noen form for kunnskap rundt hvordan jeg skal forholde meg til mine plager.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Azita Mahmoudan Skrevet

Jeg hadde grudd meg lenge til å ta celleprøve, men Azita var utrolig forståelsesfull og forsiktig. Det gjorde mye mindre vondt enn det bruker, og hun kommuniserte godt gjennom hele undersøkelsen. Jeg følte meg godt ivaretatt, og kommer absolutt til å ta turen tilbake neste gang jeg skal ta celleprøve. Unner alle å ha tilgang til en så dyktig gynekolog.

Dyktig og erfaren

Lege: Arne Roaldsnes Skrevet

Svært fornøyd med denne legen. Opplevde ham som kunnskapsrik og nøye og jeg har følt meg godt ivaretatt. Godt fornøyd med alt fra første konsultasjon til endelig resultat.

Flink

Lege: Arne Roaldsnes Skrevet

Sitter å tenker på at jeg var heldig som fikk utført opperasjonen på Medi 3 i Ålesund av Arne Roaldsnes.En veldig dyktig lege.Følte meg ivaretatt fra første stund.Veldig fornøgd med resultatet.Takk til alle som var tilstede.Dyktige folk.