Eureka Kiropraktikk Bodø

Storgata 3B 8006 Bodø

Siste vurderinger av Eureka Kiropraktikk Bodø

Fantastisk

Kiropraktor: Øivind Kolstad Skrevet

Har vært min kiropraktor i mange år, og er alltid glad når jeg kommer ut derfra. Han forklarer hva som skjer, hva som skal gjøres, hvor mange timer som trengs. Likte spesielt at han illustrerte for meg de akutte endringene i kroppen min (siden jeg interesserer meg for anatomi). Anbefales på det sterkeste.

Imøtekommende og faglig dyktig!

Kiropraktor: Kyrre Neverdal Skrevet

Sleit med svimmelhet etter en kjedekollisjon for noen år siden, behandling hos Kyrre har virkelig hjulpet meg.

Kyrre tar seg alltid veldig god tid til å forklare helheten, at plagene kan være sammensatte. Dette gir en naturlig trygghet. Alltid godt humør og strekker seg langt for å levere hver eneste gang. Veldig fornøyd.

Kompetent, dyktig, empatisk

Kiropraktor: Øivind Kolstad Skrevet

Skal lete lenge etter en slik kompetent, kunnskapsrik og dyktig kiropraktor, som samtidig viser en slik omsorg og empati. Flink til å se patienten, ta meg med og forklare, vise vei. Som se helheten og fikk meg bokstavelig på føttene igjen hvor andre hadde gitt opp. Hele klinikken kjennetegnes av varme, omsorg og kompetanse.

Trygg, rolig, grundig og dyktig.

Kiropraktor: Kyrre Neverdal Skrevet

Fikk raskt utmerket og forklarende hjelp. Lytter og undersøker grundig. I tillegg en god kommunikasjon og relasjon. Anbefales på det varmeste!

en enestående kiropraktor

Kiropraktor: Øivind Kolstad Skrevet

Ærlig, morsom, kunnskapsrik og dyktig! En mann som dette skal man lete lenge etter! Han bruker tiden, forklarer godt og er svært forståelsesfull! Jeg gleder meg til besøk, for det blir straks bedre, han sier hvor mange behandlinger jeg trenger og er alltid i godt humør.