Fornebu Kiropraktorsenter

Martin Linges vei 25 1364 Fornebu

Siste vurderinger av Fornebu Kiropraktorsenter

Meget bra og effektiv behandling

Kiropraktor: Helen Ditlev-Simonsen Skrevet

Meget god respons. Flink til å tilpasse behandlingen og lytte til kroppen. Merker raskt bedring og fikk gode råd for videre oppfølging og øvelser. Meget godt fornøyd

Dyktig og omsorgsfull

Kiropraktor: Helen Ditlev-Simonsen Skrevet

Helen anbefales på det varmeste av både min mann og meg selv.
Hun er en god lytter, finner fort problemet og behandler med respekt. Ved akutt ryggprolaps hvor jeg verken har kunnet sitte, gå eller stå uten store smerter, har Helen på en rask og effektiv måte fått ryggen min på plass igjen. Med stor omsorg har hun gitt gode råd om hvordan lytte til kroppen/ryggen, og hvordan holde den vedlike. Hun er dyktig!

Kunnskapsrik og flink

Kiropraktor: Knut Andreas Eek Skrevet

Knut Andreas vet hva han holder på med. Kunnskapsrik, flink og forklarer og forteller mye om hva han gjør. Anbefales på det sterkeste!

Meget profejsonell

Kiropraktor: Knut Andreas Eek Skrevet

Knut Andreas er trygg, faglig sterk og imøtekommende. Gjør alltid gode og nøyaktige vurderinger i forkant av behandlingen.

Effektiv og dyktig

Kiropraktor: Knut Andreas Eek Skrevet

Har vært til Knut Andreas Eek flere ganger og har alltid fått en god og effektiv behandling. Har fått hjelp for nakke og rygg, og datteren min på ett år fikk hjelp av han mange ganger med veldig anspente muskler.
Knut Andreas går rett på sak og gjør det han kan for å hjelpe. Han gir god informasjon om hva som er lurt å gjøre videre for å unngå / forebygge nye problemer.
Har heller aldri hatt noen problemer med å få en time.
Anbefales på det absolutt sterkeste.