Helse i Sentrum Oslo

Telefonnummer22 33 00 3622 33 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusgt. 32 0151 Oslo

Siste vurderinger av Helse i Sentrum Oslo

Super!

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Super kiropraktor som kan farget sitt. Trivelig og imøtekommende. Bruker god tid for å forstå og hjelpe deg med dine plager.
Strålende fornøyd kunde!!

Profesjonell gledesspreder

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Maja tar utrolig godt vare på deg og har et smittende humør blandet med høy faglig kompetanse. Hadde et svært hardt overtrekk samt en veldig stram kvadratisk lumborum, begge deler ble helt goe etter et par behandlinger.

Veldig dyktig!!!

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Jeg har lett etter en god kiropraktor i mange år. Når jeg fant Maja så har ting blitt enklere. Hun er lydhør, prøver nye ting og er meget dyktig på å løse problemet jeg har i min nakke og kjeve. Maja bruker både kiropraktikk og maserer "låste" og stive muskler.
Hun tar seg god tid og har en god dialog noe jeg verdsetter høyt. Jeg kan anbefale Maja på det sterkeste.

Dyktig og omsorgsfull kiropraktor

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Maja er en svært hyggelig og løsningsorientert kiropraktor. Hun lytter oppmerksomt ved første møte og legger opp et behandlingsløp som fungerer. Faglig dyktig og omsorgsfull, hun er virkelig rett person på rett plass. Hun har hjulpet meg to ganger så langt med 5-6 behandlinger over 3-4 uker hver gang og jeg kommer til å ringe henne igjen hvis ryggen slår seg vrang igjen. Anbefales!

Lytter og er kunnskapsrik

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Veldig flink til å stille gode spørsmål om ting man gjerne har glemt eller ikke tenker på som symptomer. Informerer godt om hva hun skal gjøre og veileder på en profesjonell måte underveis. Hun ringte når MR-bildene kom tilbake for å informere om hva som er i veien og kom med tips om hva jeg kunne gjøre for å trene opp ryggen. Lett å få time, svært fleksibel og profesjonell behandler som bryr seg om pasientene sine.