Edly Grape

Telefonnummer952 02 418952 02 4 ...
Haugesgt. 24 3019 Drammen

• Psykiater og radiolog

Siste vurderinger av Edly Grape

På tide å pensjonere seg?

Lege: Edly Grape Skrevet

Har vært hos han tidligere og vært fornøyd... Men sist jeg var hos han så satt han å duppet av! Kanskje på tide å ha en langt mindre stilling eller rett og slett pensjonere seg!

Livredder!

Lege: Edly Grape Skrevet

Jeg synes Edly er et fantastisk menneske med et stort hjerte og opplever han som en særdeles kompetent behandler. Han er helt avgjørende på veien til et bedre liv. Jeg har full tillit til han og hans vurderinger. Jeg vet at han vil det beste for meg.
Anbefales virkelig!

Fikk mye hjelp

Lege: Edly Grape Skrevet

Fulgte meg opp langt utover det han behøvde å gjøre og hjalp meg i tillegg med mye av det "min" lege unnlot å gjøre, da "min" lege mente at jeg bare var deprimert og lat ordnet Grape med henvisninger og annet slik at jeg kunne komme til leger og sykehus for skikkelige undersøkelser.

Jeg var hos ham i Drammen. og da jeg var hos ham hadde han et helt stille venterom der man kunne legge seg ned (og da jeg var hos ham var jeg svært syk og stort sett sengeliggende og han la til rette at jeg kunne hvile underveis mens jeg var hos ham og snakket).

Forutinntatt

Lege: Edly Grape Skrevet

Jeg ble henvist til Grape igjennom NAV. Har IBS diagnose og sosial angst. Grape mener at IBS, andre mage/tarm problemer, fibromyalgi og migrene blant annet, er psykisk... Flott at han har klart å løse problemer som ingen andre har klart å finne svar på, liksom. Han jobber for NAV og nevnte dét flere ganger. Jeg synes at han er forutinntatt og unøytral.

Livsredderen

Lege: Edly Grape Skrevet

Jeg vil takke kjære Edly, for all den gode støtten jeg har fått av han! Han er et menneske med et godt hjerte som er plassert på det riktige sted.