Tannlege Klouman

Tannlege Klouman holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Tannlege Klouman

Endelig funker det!

Tannlege: Lars Fredrik Ro Klouman Skrevet

Etter 30 år med tannproblemer fant jeg løsningen. En dyktig tannlege som tenker langsiktig og har MINE behov i tankene. Og det beste av alt, er at vi har snakket sammen om hva JEG har behov for. Etter 3 års langsiktig og gjennomtenkt behandling hadde jeg i dag min første time med perfekt bitt, null hull, ingen knuste/ knekte tenner (biter vanligvis i stykker alt når jeg sover...). At det i tillegg hyggelig å gå til tannlegen er jo også en fordel :-)

Dyktig, hyggelig og profesjonell

Tannlege: Lars Fredrik Ro Klouman Skrevet

Tannlege Klouman er veldig flink, og har et veldig fint tannlegekontor med trivelig venterom. Alltid tilgjengelig. Anbefales!

Den beste tannlege jeg har hatt.

Tannlege: Lars Fredrik Ro Klouman Skrevet

Klouman er en kunnskapsrik og meget dyktig tannlege som jeg er meget fornøyd med. Han informerer og veileder på en klar og utvetydig måte i forbindelse behandling, noe jeg setter umåtelig pris på. En klar sekser.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Lars Fredrik Ro Klouman Skrevet

Kom ved en tilfeldighet over denne tannlegen som student da de tilbød hele 25 % studentrabatt, og kunne ikke vært heldigere. Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt. En mer kunnskapsrik, dyktig og imøtekommende tannlege har jeg aldri hatt. Selv om jeg i fremtiden skulle flytte fra byen, vil jeg fortsette å bruke denne tannlegen.

Tommel opp, kjempe dyktig tannlege

Tannlege: Lars Fredrik Ro Klouman Skrevet

Starta som tannlege bruker hos Kjetil Tednes...

Hang med på lasset til han pensjonerte seg og Lars Fredrik overtok. Var først veldig usikker, men den ble fort lagt til side for bedre tannlege skal vanskelig gjøres å finne, utrolig dyktig imøtekommende og flink og ikke minst omtenksom.

Anbefales