Kvitsøy Legekontor

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Kvitsøy Legekontor

Ikke til å anbefale

Lege: Stanko Matic Skrevet

Man skal prøve å komme med konstruktiv kritikk men det er vanskelig. Han holder tiden sin, bortsett fra det er han uhøflig, stinker røyk og har lite interesse for stort annet enn hvor vidt du har betalt eller ikke. Han fremstår heller ikke som særlig oppdatert.

Dårlig tid

Lege: Stanko Matic Skrevet

La meg ta det positive først: Han holder tiden sin, han har mye erfaring og er effektiv. Hvis han er usikker sender han deg videre til spesialist.

Men det virker som han har dårlig tid, og har du mer enn en ting å undersøke må du bestille ny time for hver ting. Når man er til konsultasjon er mye av hans fokus på datamaskinen og når tiden er ute er fokus rettet mot å følge med på om regningen betales.

Kjempe fornøyd.

Lege: Stanko Matic Skrevet

Kjempe fornøyd med legen på alle måter.Har annbefalt ham til familie og venner.Tar seg tid til å lytte,forklarer ting jeg lurer på.Holder tiden 100prosent.

Travelhet gir Dårligere kvalitet .

Lege: Stanko Matic Skrevet

Han har blitt en "travel"lege de siste årene. Har flere ganger måtte gå ,uten å fått trengende medisiner,og før jeg har fått beskrevet alle syntomer. Ser ut til å være viktigere for han å skrive på dataen en å lytte å vurdere. Jeg har blitt stoppet flere gang med å beskrive syntomer,han sa han kunne "bare"ta en ting om gangen,for ellers ble det overfladisk!
Min tanke er at det er hva han har blitt selv,ettersom han ikke er"tilstede"i hva pasientens behov er.

En fantastisk lege

Lege: Stanko Matic Skrevet

Dr. Stanko Matic bryr seg om pasientene sine. Jeg stoler 100% på ham.Har masse erfaring.
Han lytter og tar ingen hurtige konklusjoner og han gir deg inntrykk av at du er i gode hender. Har aldri måtte vente lenge og er alltid fornøyd med timen. Han er en av de beste legene jeg har møtt og men han bruker ikke mer tid enn nødvendig,altså han er effektiv.