Åfjord Legetjeneste

Prestgårdshaugen 5 7170 Åfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Åfjord Legetjeneste

Arrogant og uvillig

Lege: Johan Østerås Skrevet

Arrogant og sur hvis man ber om noe. Sikkert grei for de med enkle plager, men for en kroniker som trenger oppfølging er han lite egnet. Uvillig til å gjøre research og tilegne seg kunnskap. Sitter med hendene i kryss og hører ikke på hva man sier. Må selv finne ut av ting, men dette blir heller ikke mottatt på en ordentlig måte.

Det var leit å høre. Jeg prøver å strekke meg langt for å hjelpe pasientene, hva gjelder faglig oppdatering og kontakt med spesialisthelsetjenesten. Jeg vet ikke hva dette dreier seg om, men på generelt grunnlag vil jeg si at jeg har en restriktiv holdning til utskrivning av vanedannende medisiner, det er kun i få tilfeller og i korte perioder med krise dette er hensiktsmessig etter min vurdering. Dessverre er det ikke uvanlig at dette skaper uenighet med pasienter, men jeg synes det er såpass viktig å ikke bidra til avhengighet av denne type medisiner at jeg opprettholder denne praksisen. Fare for avhengighet gjelder spesielt ved kronisk sykdom.

Besvart av Johan Østerås

Blir tatt på alvor.

Lege: Niels Stagegaard Skrevet

Føler meg alltid ivaretatt av Niels. Svært kunnskapsrik og har et svar på alt. Man blir tatt på alvor hos Niels. Kunne ikke tenkt meg en bedre fastlege!

Trygg og dyktig lege

Lege: Niels Stagegaard Skrevet

Niels er en dyktig lege som gir trygghet og man føler seg ivaretatt. Han er flink til å informere og jeg synes han tar seg god tid til å lytte. Er svært fornøyd med å ha Niels som fastlege!

Blir tatt på alvor, kunnskapsrik.

Lege: Niels Stagegaard Skrevet

Synes Niels Stagegaard er grundig, tar meg på alvor, har god tid og er forberedt til mine timer.
Han vet mye om det meste hva gjelder helse. Nøler ikke med å anbefale ham som fastlege.

fastlege roan,åfjord

Lege: Niels Stagegaard Skrevet

en lege som snakker for fort . er vanskelig og forstå, snakker utydelig, , men ikke så rart når han snakker kun dansk. hver gang, æ har gått til denne legen, så har æ hatt behov for tolk