Jeanett Juliussen

Tlf: 35 96 00 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jeanett Juliussen er en av 11 fastleger i Bamble

Siste vurderinger av Jeanett Juliussen

Nedlatende

har opplevd å bli snakket "ned til" flere ganger, og er lite interessert i å høre.
Vil gjerne diskutere diagnoser satt i spesialisthelsetjenesten, som har blitt satt etter lange utredningsrunder..

Anbefales ikke.

En lege som ikke leser journalen, bare går ut i fra hvordan det er og sånn er det. Kan se ut som hun har veldig dårlig tid.
Anbefales ikke.

Kjempe fornøyd!

Super fornøyd med Jeanette! Hadde henne i svangerskap nummer 2, hvor jeg slet med ekstrem kløe. Hun lyttet, tok research og ringte meg flere ganger for å oppdatere meg på situasjonen. Seriøs og ikke minst vennlig!

Den absolutt beste legen jeg har vært hos

Jeg fikk time hos Jeanette da jeg var hjemme på besøk hos mine foreldre. Fikk time samme dag som jeg ringte på tross av at jeg ikke hadde henne som fastlege. Hun lyttet, gav gode svar og virket utålmodig på mine vegne ovenfor resten av helsevesenet. Absolutt en lege jeg anbefaler varmt - ikke minst er hun utrolig flink på psykiatri.

Fantastisk lege.

Great doctor, speaks fluent english so going there as a foreigner is no problem. The best medical experience I had in Norway. Would definitely recomend.