Trond Vindenes Wirkola

Autorisasjon (2013)

Albatross Legesenter, lege Trond Wirkola Telefonnummer52 00 35 1552 00 35 ...
Albatross Legesenter, Leitevegen 48 5559 Sveio
Trond Vindenes Wirkola er en av 6 fastleger i Sveio

Siste vurderinger av Trond Vindenes Wirkola

Trygg og kunnskapsrik lege!

Jeg har brukt Wirkola siden 2004 å har alltid blitt møtt med tillit og forståelse.
Om han mener det trengs sender han raskt til spesialister og tar pasienter på alvor etter min erfaring.
Han har tilleggsutdanning innen smerteproblematikk,psykiatri og flere ting så Jan har et bredt spekter av kunnskap så jeg føler meg trygg er hans råd og behandling.
Jeg har anbefalt flere venner og familie til han og alle er fornøyde!

En av de beste på Haugalandet

Meget dyktig lege. Grundig, tar prøver for å finne ut av ting. Meget god til å lytte og flink til å veilede og informere. Møter deg med respekt. Tar ingen lettvinte løsninger. Flink til å «se deg» der du er og snakker med deg ut fra der du er.

Lytter

En lege som lytter til pasienten. Bruker den tiden som behøves. Dyktig og informativ. Henviser videre ved behov.

Ikke så imponert

Følger ikke opp avtaler og tar ikke kontakt. Når man etter dager kommer igjennom på telefonen, får man en uhyggelig opplevelse med sekretær som kommenterer mine medisiner i en oppgitt tone, noe hun burde vite at hun ikke har noe med.
Legen er imøtekommende og kunnskapsrik, men når man trenger litt oppfølging, kommer han til kort.

Flink lege, men hjelper ikke når.....

.....ingen svarer telefonen. Og når noen tar telefonen, kan det hende at det er verdens sureste sekretær.
Legen er medisinsk dyktig og er godt kjent i sin helseregion, noe som er en stor fordel.
Skulle gjerne ha hatt han som lege, men orker ikke å vente i timer på å komme igjennom telefonen til en sur og frekk sekretær.
Personalet der en lege jobber, har dessverre mye å si....