Per Espen Låhne

• Urologi

Oseberg Medisinske Klinikk AS

Kjernåsveien 13a 3142 Vestskogen

Siste vurderinger av Per Espen Låhne

Akkurat slik jeg ønsker en lege skal være

Klinikk: Oseberg Medisinske Klinikk AS Skrevet

Per Espen Låhne virket tillitsvekkende, engasjert og veldig grundig. Det føltes som han hadde god tid til deg, og han var en flink lytter. Han hadde også lest godt igjennom journalen over tidligere legebesøk på Oseberg og var inne i kasuset med en gang. Jeg følte han gikk systematisk til verks og var åpen for flere vinklinger.Han var dessuten flink til å forklare ting og lett å snakke med. Jeg gikk ut av legekontoret med et smil om munnen og en følelse av at jeg var vel undersøkt.

I særklasse ift kompetanse og trygghet

Klinikk: Oseberg Medisinske Klinikk AS Skrevet

Etter å ha forsøkt forskjellige leger ift mitt medisinske problem var jeg i ferd med å gi opp. Så ble jeg anbefalt å besøke Dr. Låhne. Han var umiddelbart lyttende, grundig og trygghetsskapende. Det at han i tillegg fant "feilen" som ingen andre gjorde gjør til at jeg sitter her og skriver denne anbefalingen (noe jeg normalt ikke gjør). Jeg kan med trygghet anbefale han som den mest profesjonelle legen jeg har møtt.

Landets beste urolog ?

Klinikk: Oseberg Medisinske Klinikk AS Skrevet

Etter å ha slitt med vondt i lysken på høyre side i meget lang tid, (ble også operert flere ganger uten bedring), ble jeg tipset om en meget dyktig lege/urolog - Per Espen Låhne på Oseberg Medisinske Klinikk. Jeg har aldri før vært hos en dyktigere lege/urolog. Hva gjør denne legen helt unik : stiller riktig diagnose, er oppdatert og nytenkende, gir ikke opp pasienten, ønsker deg frisk, gir seg ikke, god til å forklare. Han får deg frisk !
Urolog Låhne er etter min mening den beste i Norge, også på prostata problemer.
Har du helseforsikring, kan du komme på konsultasjoner gratis.

Fantastisk!

Klinikk: Oseberg Medisinske Klinikk AS Skrevet

Denne flotte legen fikk meg igjennom operasjonen med trygghet, respekt og en god humor! jeg trodde aldri jeg skulle føle meg så trygg og avslappet i en sånn situasjon! Jeg er evig glad for at det var Per Espen som utførte dette. Videre vil jeg ta all behandling jeg kan ta hos han.
Anbefales på det sterkeste!

En sjokkerende opplevelse

Klinikk: Oseberg Medisinske Klinikk AS Skrevet

En mer fantastisk lege har jeg aldri truffet. Han kan ikke beskrives med ord. Man får full tillit fra første minutt. Måten han forklarer på, hans interesse for og iver etter å løse problemet, pågangsmotet, entusiasmen, roen og ikke minst hans evne til å lytte til pasienten gjør ham til en ener blant leger på høyeste nivå. Aldri tidligere har jeg vært til konsultasjon hos et mer imponerende eksemplar av arten.