Per Espen Låhne

• Generell kirurgi
  • Urologi
  • Urologisk kirurgi

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Siste vurderinger av Per Espen Låhne

Den beste legen!

Klinikk: Norlandia Medisinske Klinikk Skrevet

Har slitt med sterke smerter i bekkenet i 11 år, bor i Oslo og vært frem og tilbake på sykehusene og smerteklinikker i Oslo, uten å føle meg forstått eller behandlet som jeg skulle. Legene jeg har vært hos, har ikke engang giddet og undersøke meg, bare prat, prat, prat. Da jeg fant frem til UNN Tromsø og kom til Urolog Per Espen Låhne, forandret alt seg. Legene på UNN er det beste som har hendt meg. Låhne ordnet så jeg fikk tatt MR, og det som gav meg alle disse sterke smertene ble avdekket. Nå skal jeg snar legges inn på UNN, og legene forventer at jeg skal bli smertefri. HVORFOR finnes det ikke flere leger som dr. Per Espen Låhne?? Han lytter, er forståelsesfull, snill og god, ja rett og slett verdens beste lege.....TUSEN  TAKK!!

Beste legen

Klinikk: Norlandia Medisinske Klinikk Skrevet

Har hatt problemer med ereksjon en stund uten å få hjelp fra fastlege. Han undersøkte med og tok div hormonprøver og fant ut problemene mine(sannsynligvis) og har henvist meg videre for behandling.En meget dyktig lege.

ENDELIG EN DYKTIG SPESIALIST SOM TAR EN SERIØST.

Klinikk: Oseberg Medisinske Klinikk AS Skrevet

dr. Per Espen Låhne har meg under behandling nå og endelig har jeg kommet til en lege som behandler en til man er bra igjen.Han lytter til pasienten og behandler ham ferdig.Har tidligere gått til mange spesialister uten at noe har kommet godt ut av det. Dr låhne tok tak i saken fra første stund.Hadde blitt sendt til smerteklinikken for lenge siden om det ikke hadde vært for dr.Låhne.Anbefaler ham sterkt for andre!!

Forståelse og innsiktsfull.

Klinikk: Oseberg Medisinske Klinikk AS Skrevet

Er født med en sjelden genetisk tilstand som er meget kompleks. Når jeg møtte Per- Espen følte jeg at han hadde forståelse for hva jeg gikk igjennom. Jeg stilte noen komplekse spørsmål og fikk noen ærlige svar. Føler jeg fikk bekreftelse på mye som hadde plaget meg i lang tid, på kort tid. Har aldri møtt en person på så kort tid og på en og samme tid følt meg forstått.
Det skulle vært flere leger som Per- Espen, anbefales på det sterkeste.

En suveren lege og helt topp fyr

Klinikk: Oseberg Medisinske Klinikk AS Skrevet

Per Espen er rett og slett den beste legen jeg har møtt. Tre andre leger kunne ikke gi meg en forklaring om mine symptomer. Etter en vurdering med Per Espen, fikk jeg svarene og alt ble taklet i en meget vennlig og effektiv måte.