Anders Bjercke

Anders Bjercke er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bjercke

Empatisk og dyktig

Klinikk: Fokusklinikken Økern Skrevet

Lyttende, dyktig, empatisk og tar deg på alvor.
Jeg har litt andre sykdommer som han tok med i betraktning ift det jeg kom til han med.
Han ser hele deg og er veldig forsiktig, men dyktig.
Hele Fokusklinikken på Økern er å anbefale.

En empatisk og dyktig kiropraktor

Klinikk: Fokusklinikken Økern Skrevet

Har vært innom Anders en del ganger og han har strukket og manipulert låsninger i rygg og nakke. I tillegg ga han meg øvelser jeg kunne gjøre hjemme. Han er interessert, lyttende og empatisk i sin væremåte og er hele tiden tilstede. Jeg har anbefalt han til flere kollegaer og får jeg vondt i rygg og nakke igjen, så vet jeg hvor han arbeider!

Positiv opplevelse av kiropraktorbesøk

Klinikk: Fokusklinikken Økern Skrevet

Fikk 2 behandlinger av Anders for stiv rygg (kink som satt i nederste ryggvirvel fikk eg forklart). Grundig forundersøking for å klartlegge status og behandling som gav rask betring. Anbefales!

Fantastisk kiropraktor

Klinikk: Fokusklinikken Økern Skrevet

Jeg ble veldig godt mottatt av Anders da jeg hadde problemer med stiv nakke og vondt i hodet. Han tar alle spørsmål på alvor, lytter og kommer med gode råd. Han er dessuten meget kompetent og gav meg god hjelp. Anbefales på det sterkeste!

Den beste kiropraktoren jeg har hatt!

Klinikk: Fokusklinikken Økern Skrevet

Etter å ha vært syk lenge og ikke fått god oppfølging av legen min, oppsøkte jeg Anders etter anbefaling av en kollega. Det viste seg å være et veldig godt valg, han har virkelig tatt meg på alvor og selv om han ikke får hjulpet meg med alle smerter jeg har så har han henvist meg videre til spesialister. Han er hyggelig, tar deg seriøst og følger opp.
Anbefales på det varmeste!