Tiril Wam Grønborg

Klinikk For Alle Drammen

2014

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Klinikk For Alle Drammen Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Omstedgata 2 3012 Drammen
Tiril Wam Grønborg er kiropraktor i Drammen

Siste vurderinger av Tiril Wam Grønborg

Svært dyktig

Klinikk: Klinikk For Alle Drammen Skrevet

Jeg har hatt problemer med ryggen i mange år, men det var først da jeg kom til Tiril at jeg fikk god hjelp. Hun kan vonde rygger og gir tips til egentrening hjemme. Hun er realistisk i forhold til hvilke resultater man kan forvente og overbehandler deg ikke. Ikke minst: hun er presis!

Senteret har gode nettløsninger til timebestilling.

Imøtekommende føler meg sett

Klinikk: Klinikk For Alle Drammen Skrevet

Hun er tilstede, imøtekommende og hører på alt hva du har å si. Jeg kom inn for en prolaps, men hun tok også tak i andre problemområder.
Snill og setter deg som kunde i fokus. Effektiv!

Meget dyktig

Klinikk: Klinikk For Alle Drammen Skrevet

Viste ikke at det fantes så flinke folk i helsevesenet. En ufattelig proff kiropraktor. Jobber systematisk og man føler seg ivaretatt. Anbefales på det varmeste. Jeg er så fornøyd.

Suveren!

Klinikk: Klinikk For Alle Drammen Skrevet

Tiril Wam Grønborg er suveren! Jeg har fått supergod hjelp for ryggen min. Tiril er en "moderne" kiropraktor som ikke bare knekker og brekker, men også behandler muskulært. I tillegg er hun veldig hyggelig.Tiril kan anbefales på det varmeste!!

Faglig dyktig og behagelig

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Tiril er lett å kommunisere med, faglig veldig dyktig og viser stor omsorg for sine pasienter.
Hun inkluderer gjerne andre faggrupper for å oppnå best mulig behandlingsresultat.
Jeg føler meg meget godt ivaretatt og kan anbefale Tiril på det sterkeste.