Tiril Wam Grønborg

Tiril Wam Grønborg er kiropraktor i Drammen

Siste vurderinger av Tiril Wam Grønborg

Suveren!

Klinikk: Klinikk For Alle Drammen Skrevet

Tiril Wam Grønborg er suveren! Jeg har fått supergod hjelp for ryggen min. Tiril er en "moderne" kiropraktor som ikke bare knekker og brekker, men også behandler muskulært. I tillegg er hun veldig hyggelig.Tiril kan anbefales på det varmeste!!

Faglig dyktig og behagelig

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Tiril er lett å kommunisere med, faglig veldig dyktig og viser stor omsorg for sine pasienter.
Hun inkluderer gjerne andre faggrupper for å oppnå best mulig behandlingsresultat.
Jeg føler meg meget godt ivaretatt og kan anbefale Tiril på det sterkeste.

Dyktig menneskekjenner

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Jeg har med min kranglete rygg hatt mange ulike kiropraktorer i årenes løp. Nå trenger jeg ikke å lete etter noen annen. Tiril har alltid tid til å lytte, og med sitt engasjement har hun vært en redning for meg.
Hennes empati for meg som person, like mye som "bare en rygg", setter henne i en særstilling.
Jeg kan anbefale henne på det beste.

Veldig flink kiropraktor!

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Tiril er veldig flink til å finne ut hva som er galt og hun har alltid en løsning på problemet. Hun har god tid til meg som pasient og henviser videre til andre om det trengs.

God kiropraktor som skjønner pasientens behov

God kiropraktor som skjønner pasientens behov
Stiller krav til egentrening, og følger opp dette.....

Trygg og fantastisk kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Etter å ha vært hos flere med min vonde rygg ( 2 prolapser) og nakke, kom jeg til Tiril som en krombøyd 90 åring med store smerter. Bare etter 2 behandlinger var smertene stort sett borte. Har vært innom for behandling ca. hver mnd. etter dette bare for å holde prolapsene i sjakk, noe som fungerer fantastisk. En helt ny verden for meg. Tiril er en engasjerende og fantastisk kiropraktor.

Dyktig og grundig

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

God kiropraktor som tar seg tid til å gå over alle deler av kroppen. Grundig i undersøkelse. Et vennlig ansikt det er lett å prate.

Behagelig og flink!

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Da jeg først kom til Tiril ble jeg møtt av stor forståelse for mine plager. Jeg opplevde å bli tatt på alvor og at hun virklig ønsket å gjøre alt hun kunne for at jeg skulle bli kvitt muskelplagene. Etter noen få behandlinger hos henne merket jeg raskt at jeg ble bedre, og til slutt helt bra! Tiril er en virklig dyktig kiropraktor med et meget behagelig vesen. Jeg anbefaler henne som kiropraktor på det sterkeste.

Byens beste kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Tiril er flink til å lytte til pasienten og "lese" behovet før hun gir en tilpasset behandling hvor man raskt merker fremgang. Behagelig væremåte og har alltid et smil på lur. Man føler seg ivaretatt, velkommen og i de beste hender. Kan trygt gi de beste anbefalinger

Velig flink!

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Jeg opplever at Tiril har et ekte og oppriktig interesse av at pasienten blir bedre. Hun spør mye og sjekker ting som du selv ikke alltid tenkt på å sjekke og som kan være grunnen til problemet du kom med.

Tirill Wam Grønborg

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Kunnskapsrik, grundig og tillitsskapende. Liker veldig godt at hun tar seg tid til pasientene. Det er lett og få time. Hun gir gode råd når det gjelder trening , virker som hun har god kunnskap på området.

Flink kiropraktor!

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Tiril er en bli og veldig flink kiropraktor. Jeg har gått hos Tirill over en lengre periode for problemer med ryggen. Hun har alltid vært til god hjelp med sin kompetanse. Hun kommer også med gode tips og anbefalinger til forebyggende øvelser.
Jeg anbefaler Tiril på det sterkeste :)

Faglig dyktig, profesjonell og imøtekommende

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Tiril oppleves som veldig dedikert til yrket sitt, faglig dyktig og oppriktig interessert i pasientenes ve og vel. Hun er undersøkende og flink til å lytte, omsorgsfull. Jeg er veldig fornøyd med de behandlingene jeg har fått hos henne, og den dialogen vi har hatt. Hun er tilgjengelig på kort varsel og stiller opp ved akutte behov. Jeg opplever henne som grundig og at jeg blir godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste:)

Tiril er en god og flink kiroprator hun er altid bed når man kommer til henne og hun har altid finni de stedene som det

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Hun er altid blid og gad når man kommer til henne og hun finner som regel de stedene det ledd og muskler har låst seg.

Kjempefornøyd

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Wam Grønborg har gjort underverker med min stive rygg/nakke.
Jeg forsøkte flere kiropraktorer uten å bli bedre.
Det var kombinasjonen kiropraktor og Wam Grønborg som skulle til.

Anbefales!

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Jeg har vært hos Tiril i forbindelse med ryggplager i svangerskap, både under og etter. Veldig flink, veldig hyggelig, jeg har aldri måttet vente og fått god informasjon underveis.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Tiril er dyktig og hyggelig, og har alltid tid til deg. Hennes behandling gir gode resultater og hun utøver jobben sin på best mulig måte. Jeg føler meg alltid trygg i Tiril sine hender, og gir henne min beste anbefaling.

Super kiropraktor!

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Meget bra kiropraktor som lett forstår de ulike problemstillingene, inkluderer andre behandlere og tar eierskap for sluttresultatet!

Utrolig hyggelig og dyktig kiropraktor

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Tiril er utrolig flink og setter seg alltid inn i pasienten sin situasjon for å finne best mulig løsning på problemet man kommer med. Det begynte med at jeg måtte ha en hastetime på en helligdag i en påske, og etter dette har jeg fortsatt å gå til Tiril fordi jeg alltid har vært strålende fornøyd. Man blir godt fulgt opp av Tiril helt til problemet er over. Hvis du vil ha en blid og flink kiropraktor burde du absolutt velge Tiril.

Veldig godt inntrykk og anbefales sterkt!

Klinikk: Klinikk For Alle Storo Skrevet

Har vært hos ulike kiropraktorer i ulike perioder. Tiril er en kiropraktor som ser hele deg og tar tak i det som må tas tak i enten det ligger innunder hennes behandlingsmetode eller det kreves henvisning videre. Hun er behagelig og jeg føler meg godt ivaretatt hos henne. Kan anbefales på det sterkeste!