Mads Omberg

Kiropraktor

Om

Mads er dedikert til å gi behandling som gir pasienter mindre smerter, forbedret funksjon og ytelse, samt økt livskvalitet. Mads har sin kiropraktorutdannelse fra USA og er medlem av Norsk Kiropraktorforening. Han har også fullført utdannelse i klinisk nevrologi, og er således en “nevrokiropraktor”. Med flere kurs innen svimmelhet og rehabilitering av hjernerystelser, har Mads en unik ekspertise på området.

Mads har også en imponerende idrettsmedisinsk bakgrunn.Han har vært med i det medisinske teamet til X-Games Norge, og er for tiden kiropraktor for Stabæk fotballs elitelag.

Med en spesiell interesse for rygg- og nakkeplager, kjeveleddslidelser, hodepine, svimmelhet og hjernerystelser, er Mads din go-to-ekspert for å takle disse utfordringene.

Velg Mads Omberg som din partner for smertefrihet og forbedret livskvalitet, og begynn reisen mot en sunnere og mer aktiv livsstil!

Autorisasjon (2013)

Siste vurderinger av Mads Omberg

Erfaren,trygg og særdeles kunnskapsrik

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Fantastisk og særdeles kompentent behandler både når det gjelder det faglige og når det kommer til det å samtale med pasienter.
Får du Herr Omberg som behandler er du heldig.

Fantastisk med barn

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Min sønn på 10år har vært plaget med mye migrener de fem siste årene. Vi har forsøkt mye forskjellige behandliger og medisiner.
Vi gikk til Mads første gang for ca 1år siden og bare etter en mnd var han medisinfri! Mads er kjempeflink med barn og veldig egasjert i sitt arbeid. Kan absolutt anbefale Mads!

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Har benyttet Mads i forbindelse med forebygging og behandling av idretts skader (primært skiveutglidning i ryggen). Meget god oppfølgning og resultat.
Er alltid tilgjengelig for rask behandling.

Kjempegod behandling!

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Mads Omberg behandlet meg for et tilfelle av svimmelhet som følge av krystaller i det indre øret. Etter én behandling var jeg mye bedre og problemet er nå borte. Mads er en dyktig og kunnskapsrik kiropraktor som lytter, rådgir og behandler på en særdeles god og effektiv måte. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

Veldig dyktig kiropraktor!

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Jeg hadde store utfordringer med nakke- og svimmelhetsproblematikk og endte opp hos kiropraktor Mads Omberg.

Han er veldig flink i sitt arbeid og er en god lytter, som gjør at man føler seg godt ivaretatt som pasient, og at man blir sett og hørt.

Han er også veldig dyktig i sitt fag og er kunnskapsrik på sitt område (uten å være arrogant). Han er nøye med å utføre tester og kartlegge problemområder.

Det skinner tydelig igjennom at han virker lidenskapelig opptatt av hans fagfelt og det at han liker å jobbe med mennesker :)

Jeg hadde før denne kiropraktorbehandlingen en forestilling om at kiropraktorer kanskje var en form for litt gale helsepersonell som omtrent likte å slenge folk vegg i mellom, knekke og hoppe på dem. Heldigvis er det ikke sånn :)

Kiropraktorbehandlingen oppleves som behandling med en litt annen type lege som tar flere faktorer inn i behandlingen, det patologiske + sykdomshistorien, det muskulære, skjelettet og nervesystemet.

Jeg anbefaler Mads på det varmeste!