Mads Omberg

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Dalane Kiropraktorklinikk
Gamle Sokndalsvei 38 4370 Egersund
Eureka Kiropraktikk Telefonnummer67 55 00 9067 55 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådmann Halmrastsvei 4 1337 Sandvika
Mads Omberg er kiropraktor i Eigersund og Bærum

Siste vurderinger av Mads Omberg

Fantastisk med barn

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Min sønn på 10år har vært plaget med mye migrener de fem siste årene. Vi har forsøkt mye forskjellige behandliger og medisiner.
Vi gikk til Mads første gang for ca 1år siden og bare etter en mnd var han medisinfri! Mads er kjempeflink med barn og veldig egasjert i sitt arbeid. Kan absolutt anbefale Mads!

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Har benyttet Mads i forbindelse med forebygging og behandling av idretts skader (primært skiveutglidning i ryggen). Meget god oppfølgning og resultat.
Er alltid tilgjengelig for rask behandling.

Kjempegod behandling!

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Mads Omberg behandlet meg for et tilfelle av svimmelhet som følge av krystaller i det indre øret. Etter én behandling var jeg mye bedre og problemet er nå borte. Mads er en dyktig og kunnskapsrik kiropraktor som lytter, rådgir og behandler på en særdeles god og effektiv måte. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

Veldig dyktig kiropraktor!

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Skrevet

Jeg hadde store utfordringer med nakke- og svimmelhetsproblematikk og endte opp hos kiropraktor Mads Omberg.

Han er veldig flink i sitt arbeid og er en god lytter, som gjør at man føler seg godt ivaretatt som pasient, og at man blir sett og hørt.

Han er også veldig dyktig i sitt fag og er kunnskapsrik på sitt område (uten å være arrogant). Han er nøye med å utføre tester og kartlegge problemområder.

Det skinner tydelig igjennom at han virker lidenskapelig opptatt av hans fagfelt og det at han liker å jobbe med mennesker :)

Jeg hadde før denne kiropraktorbehandlingen en forestilling om at kiropraktorer kanskje var en form for litt gale helsepersonell som omtrent likte å slenge folk vegg i mellom, knekke og hoppe på dem. Heldigvis er det ikke sånn :)

Kiropraktorbehandlingen oppleves som behandling med en litt annen type lege som tar flere faktorer inn i behandlingen, det patologiske + sykdomshistorien, det muskulære, skjelettet og nervesystemet.

Jeg anbefaler Mads på det varmeste!

God lytter

Klinikk: Dalane Kiropraktorklinikk Skrevet

God til å forklare. Flink med pasienter. Dyktig til å behandle. Grei beliggenhet. Greie åpningstrider.Time etter eget ønske.