Kim Øian Orderud

Ullevål kiropraktorklinikk

2009

Annen info

Medlem av Norsk kiropraktorforening

Ullevål kiropraktorklinikk Telefonnummer21 04 64 6021 04 64 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkeveien 166, Bygg 73 0450 Oslo
Kim Øian Orderud er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Kim Øian Orderud

Behagelig og kyndig kiropraktor

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Man føler seg i trygge hender hos Kim. Her har jeg fått veldig god hjelp av en svært kyndig kiropraktor

Høyt kompetanse nivå

Klinikk: Ullevål Hageby Legesenter Skrevet

Kim har vært utrolig behjelpelig med en ny skulder skade jeg utviklet i jobben i fjor. Jeg ble nøye undersøkt, og ble også utredet for nakkeprolaps, men vi fant til slutt ut at det kom fra en overbelastning av en av senene i skulderen. Med god oppfølging og trening er nå skulderen 100% igjen.

Service innstilt

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har fått rask og bra behandling av Kim. Han har tatt mine ryggproblemer på alvor og har henvist til flere andre spesialister slik at jeg har fått en helhetlig vurdering på kort tid.

Superflink!

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Fikk helt super behandling av Kim. Han forstå helt hva jeg mente når jeg forklarte symptomene mine og klart å få til en veldig forbedring med bare en behandling. Anbefaler veldig!

Dyktig

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Tenker helhet. Ulike behandlingsformer for godt resultat for pasienten. Ser sammenhenger. Får god informasjon både om kosthold, betennelsedempende mat og hva pasienten selv kan gjøre for å bli frisk. Opplever kiropraktoren som kunnskapsrik og dyktig.