Christine Grevle Iveland

1 vurdering

Siste vurderinger av Christine Grevle Iveland

Konkret og engasjert

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Vært på klinikken flere ganger for ulik behandling (skuldre og korsrygg). Opplever henne som en engasjert kiropraktor som er opptatt av å komme med konkrete løsninger som er realistisk å gjennomføre, og er dyktig til å finne ut av problemene.
Hun er heller ikke redd for å henvise videre til andre eksperter hvis hun mener at det er mer rett for behandlingen.

Effektiv og kyndig behandling!

Mann 58
Jeg har fått behandling for «frozen shoulder» i første omgang smertelindrende behandling, og deretter behandling for å få tilbake bevegelighet.
Kiropraktor har gitt meg forslag til hjemmetrening og god forklaring på diagnose.

God teknikk og evne til å forstå sammenheng mellom problemer

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Har gått til behandling hos Christine på grunn av stiv rygg og smerter i hofte etter løpetrening. Christine bruker både justering, massasje og nåler som har gitt veldig gode resultater. Hun har en god evne til å forstå sammenhengen mellom ulike problem og jeg har respondert veldig bra på behandlingen jeg har fått. Jeg kommer til å gå jevnlig til Christine for behandling for å vedlikeholde god form i trening. Kan absolutt anbefale hun til andre!

Prolaps

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Ble henvist til Christine av min fast kiropraktor pga prolaps med potensial nerveskade. Christine har mye erfaring med rugbyspillere og er kjent med typiske skader som vi får. Christine er dyktig kiroprator og jeg var imponert over hennes behandling av meg.