Christine Grevle Iveland

Christine Grevle Iveland er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Christine Grevle Iveland

Trygg, optimistisk og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor som angriper problemet direkte men også ser helheten i systemet. Anbefales uten å nøle!

Kunnskapsrik, trygg og flink.

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Christine viser god evne til å diagnostisere slik at man føler seg trygg. Samtidig ser hun hele mennesket, hun tar seg tid til å prate.
Hennes behandling har hatt god effekt og hun har gitt god instruksjon i hjemmeøvelser. Anbefales på det varmeste!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Vi hadde et trygt og godt møte med klinikken. Christine tilnærmet seg og behandlet min sønn på syv på en overbevisende måte; stødig, trygt og hyggelig. Vi fikk time på dagen. Anbefales!

Meget fornøyd!

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Etter hard trening fikk jeg en veldig overanstrengt korsrygg/seteball og vansker med å reise/bevege meg etter stillesittende eller etter å ha leget ned i en lenger tid. Tok kontakt med Christine og behandlingen og den gode servicen var over forventet god.
Christine er faglig sterk, hyggelig og har tydelige forklaringer på diverse ting. Var der 2 ganger i løpet av 2 uker og fikk prøvd på diverse behandlinger. Etter sist gang har jeg ikke hatt noen kjenninger/vont, selv etter hard trening. Anbefaler Christine på det sterkeste.

Positiv, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har vært toppidrettsutøver og tatt i mot mye akupunktur fra stormestere i Asia. Man merker forskjellen på hvordan målene treffer og Christine har virkelig imponert meg. Hennes nåletreff er effektive. Christine treffer triggerpunktene med eller uten nåler. Skulderplager med stråling ble borte. Nå lindres en isjiasnerve i klem.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.