Christine Grevle Iveland

Christine Grevle Iveland er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Christine Grevle Iveland

Faglig sterk og tillitsvekkende

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Christine er lett å prate med, faglig dyktig, optimistisk men også realistisk i sine prognoser. Fikk god hjelp. Anbefales på det varmeste.

Svært dyktig og hyggelig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Christine er faglig svært dyktig og har et genuint ønske om å hjelpe. Hun er i tillegg veldig hyggelig og lett å snakke med.

Dyktig, Profesjonell, God støtte

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Jeg kom til Christine med enorme smerter i nakke og arm. Jeg var veldig redd for hva dette kunne være og om jeg måtte operere nakken. Det viste seg og være 2 nakke prolapser som kunne ta lang tid og behandle om det i det hele tatt gikk. Men gjennom ukentlig behandling , profesjonell oppfølging og veldig god støtte i prosessen ble jeg mye bedre på bare noen måneder og så si helt bra fra prolapsene etter 4-5 måneder. Jeg kan ikke takke Christine Iveland og Ullevål kiropraktorklinikk nok for den hjelpen, støtten og behandlingen jeg har fått.

|Navn fjernet av moderator]

Faglig sterk og grundig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Jeg har hatt langvarige utfordringer knyttet til hofte-/bekkenområdet, og har samtidig hatt et ønske om å trene og prestere fysisk. Christine er den første og eneste som har klart å behandle problemet. Det har vært sammensatt, men hun har ikke gitt opp og har forsøkt ulike tilnærminger. Hun er svært grundig, lytter til pasienten og ikke minst er hun trygg på hva hun gjør. Hun kommer også med forslag til øvelser man kan gjøre på egenhånd. Jeg anbefaler henne på det aller sterkeste.

Meget dyktig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Kunnskapsrik dame som ikke ikke gir seg om problemet ikke løses med en gang. Da finner hun nye metoder til hun treffer blink.