Christine Grevle Iveland

Christine Grevle Iveland er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Christine Grevle Iveland

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Vi hadde et trygt og godt møte med klinikken. Christine tilnærmet seg og behandlet min sønn på syv på en overbevisende måte; stødig, trygt og hyggelig. Vi fikk time på dagen. Anbefales!

Meget fornøyd!

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Etter hard trening fikk jeg en veldig overanstrengt korsrygg/seteball og vansker med å reise/bevege meg etter stillesittende eller etter å ha leget ned i en lenger tid. Tok kontakt med Christine og behandlingen og den gode servicen var over forventet god.
Christine er faglig sterk, hyggelig og har tydelige forklaringer på diverse ting. Var der 2 ganger i løpet av 2 uker og fikk prøvd på diverse behandlinger. Etter sist gang har jeg ikke hatt noen kjenninger/vont, selv etter hard trening. Anbefaler Christine på det sterkeste.

Positiv, trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Jeg har vært toppidrettsutøver og tatt i mot mye akupunktur fra stormestere i Asia. Man merker forskjellen på hvordan målene treffer og Christine har virkelig imponert meg. Hennes nåletreff er effektive. Christine treffer triggerpunktene med eller uten nåler. Skulderplager med stråling ble borte. Nå lindres en isjiasnerve i klem.

Kunnskapsrik, effektiv og ærlig

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Jeg visste lite om kiropraktikk før jeg fikk høre om en venn som hadde vært hos Christine på Ullevål for behandling. Jeg hadde slitt en stund med diffuse korsryggsmerter og låsninger i ryggen etter en del tung trening. Jeg fikk en umiddelbar respons etter første behandling med økt bevegelighet og betraktelig mindre smerter. På slutten av timen fikk jeg en god oppfølgingsplan for hvordan jeg selv kunne forebygge videre på egenhånd. Etter dette hadde jeg ca 4-5 oppfølgningstimer ca hver andre uke. Med god egeninnsats på gitte øvelser sammen med behandling hos Christine, ble korsryggen som den engang var igjen etter ca. 2 måneder+ målrettet fokus. Nå er jeg tilbake i full trening uten smerter.

Veldig hyggelig og flink kiropraktor

Klinikk: Ullevål Kirorpaktorklinikk Skrevet

Christine er god i jobben sin! Hun vet hva hun gjør og jeg kan stole på at ryggen min er bedre etter å ha vært hos henne. I tillegg er hun hyggelig og behagelig å være hos.