Ingrid E Magnussen

Telefonnummer930 53 216930 53 2 ...
Rosenborggata 3 0356 Oslo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Ingrid E Magnussen

Trygg, åpen og kunnskapsrik

Ingrid E Magnussen Skrevet

Ingrid er absolutt den psykologen jeg har hatt som har hjulpet meg mest. Jeg klarer for første gang i mitt liv å takle angsten min og stå i situasjoner. Hun har virkelig lært meg å utfordre meg selv og at verden egentlig ikke er så farlig. Jeg er et helt nytt menneske siden jeg startet! Hun er tålmodig, omsorgsfull og forståelsesfull og har gitt meg en ny forståelse av meg selv.

Erfaren psykolog

Ingrid E Magnussen Skrevet

Erfaren og empatisk psykolog med god kunnskap i faget sitt. Lett å få tak. Følger opp medisin og henvisninger til andre.

Strykkarakter

Ingrid E Magnussen Skrevet

Under samtalene opplevde jeg misbruk av tillit. Hun bagatelliserte helsetilstanden min. Jeg fortalte bl.a. at jeg hadde psykopat-erfaring, hvor hun etterpå uttalte at vedkommende sikkert hadde noen gode egenskaper også. Det er jo en kjensgjerning og noe alle vet, at det har de ikke. Ellers så sa hun ikke så mye, men kunne stille ledende spørsmål, og legge ord i munnen på meg. Samtaletimene jeg hadde med henne var svært lite konstruktive. Så jeg anbefaler folk å være svært tilbakeholdne overfor denne psykologen, eller å ikke snakke med henne i det hele tatt. Man har ikke gjort seg fortjent til noens tillit bare i egenskap av sin rolle, som f.eks. psykolog.