Psykologspesialist Mette Skram

Telefonnummer473 07 485473 07 4 ...
Starvhusgaten 2B 5014 Bergen

1 vurdering

Siste vurderinger av Psykologspesialist Mette Skram

Uprofesjonelt og dårlig kommunikasjon

Mette Kristin Skram Skrevet

Jeg var skeptisk til Mette etter å ha lest tidligere vurderinger, men bestemte meg for å gi det en sjanse. Gjennom 1,5 år kan jeg dessverre kjenne meg igjen i fler av de tidligere vurderingene.
Punktlighet var en av de første tingene jeg la merke til. Glemte og utsatte timer var noe jeg fler ganger opplevde. Da hun måtte bytte time fikk jeg melding om dette, og responderte innen 30 minutter, etter dette hørte jeg ikke noe på 2 uker. I henhold til gjennomføring av de faktiske timene oppleves det som problematikken min ikke ble tatt på alvor og i tillegg forvekslet hun meg med andre (antatte) pasienter. Opplevelsen har gjort at jeg per nå har måttet avslutte behandling hos Mette og finne en ny behandler for å få hjelp med det jeg sliter med.

Mangel på empati, uengasjert og kald

Mette Kristin Skram Skrevet

Har gått til behandling hos Mette Skram over en lengre periode. En gjennomgående tråd gjennom timene hos henne er at de er preget av mye rot fra hennes side (hun har glemt planlagte timer og tidspunkt, forveksler meg i timene med andre pasienter og hevder selv å ha gitt beskjeder / informasjon som jeg aldri har hørt før). Alle kan gjøre feil, det jeg reagerer på ved disse tilfellene er hennes håndtering. Planlagte tidspunkt for timer hvor jeg har møtt opp og hvor hun glemt avtalen, blir møtt med at hun nekter for at det er avtalt time. Hun gir seg ikke før jeg viser til sms bekreftelse på timebestilling, og gir ingen beklagelse på dette, eller at hun tar tatt feil / glemt avtalen. Påfølgende timer etter hendelser som dette er preget av at hun fremstår irritert og mer kald enn ellers.

Opplever henne som fordomsfull ovenfor andre mennesker og lite empatisk. Jeg forstår at hver behandler har sin væremåte og jeg har prøvd å finne hva som er hennes gode sider som behandler, men har enda til gode å finne en. Noen timer er hun mer nøytral, men jevnt over vil jeg oppsummere henne som en behandler med manglende empati, kald væremåte og at hun er uengasjert i meg som pasient. Jeg har gruet meg til hver time hos henne, og kan absolutt ikke, basert på min erfaring, anbefale å gå til henne.

Klinisk og avvisende

Mette Kristin Skram Skrevet

Fortalte meg at «det ikke er mer synd på meg enn andre» etter mine foreldres død i ung alder og traumatisk barndom. Nektet å snakke om forholdet mitt til alkohol da jeg hadde det vanskelig - ville kun snakke om at hun syntes jeg bør bli lærer. Lite forståelsesfull eller tillitsvekkende.

Rotete

Mette Kristin Skram Skrevet

Opplevde flere ganger at det forekom dobbelbooking og jeg ble bedt om å gå enten da jeg hadde time, eller etter 15-20 min. Hun skulle kontakt meg for en ny time, men lot aldri høre fra seg. Gav meg en følelse av å være betydningsløs og lite verdt. Anbefaler på det sterkeste at booking-systemet bedres for å unngå slikt rot med mennesker tid.