Logo for Psykolog Pål Erik Gulliksrud

Psykolog Pål Erik Gulliksrud

Logo for Psykolog Pål Erik Gulliksrud

Om klinikken

Som psykolog vektlegger jeg at terapien og relasjonen mellom psykolog og klient bygger på trygghet, fordomsfrihet, gjensidig samarbeid, åpenhet, ektehet, ærlighet og engasjement. Du kan komme til meg og føle deg trygg på at du kan fortelle meg hva du vil uten at jeg dømmer deg på noe som helst vis. Enten det er store eller små problemer. Jeg vil forsøke å forstå deg med utgangspunkt i dine tolkninger og din forståelse av verden og deg selv slik at vi sammen kan nyansere rundt dette.

Ta gjerne kontakt for en timeforespørsel vi min hjemmeside eller per telefon: 408 47 765.

Jeg er medlem av Norsk Forening for Kognitiv Terapi og Norsk Psykologforening. Min behandlingsmodell er hovedsaklig kognitiv terapi og metakognitiv terapi, men jeg benytter meg også av andre metoder og tilnærminger der det synes hensiktsmessig, som f.eks. psykoedukasjon, mindfulness, emosjonsfokusert terapi og positiv psykologi. Hver enkelt terapi vil utformes med klientens behov og preferanser i fokus, og det legges til rette for hjemmeoppgaver, skjemaer, tester, videoer, artikkelsøk og annen oppfølging der det er ønskelig.

Jeg har 6-årig profesjonsutdanning ved Universitetet i Oslo med spesialisering i kognitiv terapi. Fra 1997 har jeg jobbet i psykisk helsevern / psykiatri, og har bred erfaring fra en rekke psykiatriske institusjoner, samt kurs, opplæring og foredrag. i 2003 etablerte jeg egen privatpraksis som psykolog i Oslo sentrum / Majorstuen. Jeg tar imot ungdom og voksne over 16 år til individualterapi, samt parterapi og familieterapi. Jeg har siden 2003 behandlet over tusen klienter i min privatpraksis

Kognitiv terapi / Emosjonsfokusert terapi / Mindfulness / Metakognitiv terapi / Eksistensiell terapi. TIMEPRIS (50 min): kr 1175,-

Telefonkonsultasjon kr 975,-

Siste vurderinger av Psykolog Pål Erik Gulliksrud

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

Pål Erik Gulliksrud Skrevet

Psykolog Gulliksrud anbefales virkelig! Jordnær, klok type med solid terapeutisk erfaring og bred fagkunnskap. Veldig forståelsesfull og lett å snakke med. Han har gode innspill som får en til å reflektere på nye måter.

Medfølende og klok

Pål Erik Gulliksrud Skrevet

Gulliksrud har lært meg mestringsteknikker som hjelper mot både angst og depresjon. Har hatt stor nytte av dette opp igjennom. Han er klok og medfølende samtidig som han lærer bort. Han har også en flott sans for humor,

Flink og uformell

Pål Erik Gulliksrud Skrevet

Uformell og empatisk, men også kunnskapsrik og trygg når det virkelig trengtes. Han var flink til å lytte, men kom også med sine egne meninger. Jeg fikk ordentlig hjelp av ham i en periode jeg trengte å mestre å komme videre i livet.