Lund Legesenter

Moiveien 9 4460 Moi

Siste vurderinger av behandlere ved Lund Legesenter

Fikk beskjed om å bytte lege

Lege: Tove Birkeli Steinnes Skrevet

Sosial angst gjør det vanskelig for meg å holde avtaler. Fikk beskjed om å møte til timene eller så må jeg bytte lege. Kritikkverdig.

Beste lege

Lege: Vidar Andersen Skrevet

Han er smart og har et bred oversykt til alle muligheter. Beste og smarteste lege jeg har hatt. Anbefales

Beste legen jeg har hatt

Lege: Tove Birkeli Steinnes Skrevet

Trist dag når hun forsvant fra Kristiansand. Bruker nødvendig tid og er god til å lytte og respektere det du har å si.

Trivelig og flink kar

Lege: Vidar Andersen Skrevet

Jeg har hatt Vidar Andersen som fastlege i 5 år+. Han har omsorg for sine pasienter, men er samtidig ikke redd for å gi deg hint om du trenger til livsstilforandring. Han har sosiale antenner og er heller ikke redd for å innrømme at han ikke kan alt.

En lege du kan stole på!

Lege: Vidar Andersen Skrevet

Vidar Andersen er uten sidestykke den beste fastlegen jeg har møtt. Han lytter nøye når du snakker og trekker ingen konklusjoner før du er ferdig med å fortelle. Han bruker kort tid på pc, og ser ikke på klokka mens du er der. Vet han ikke svaret så er han inne redd for å spørre til råds, enten det er bøker eller kollegaer. Jeg føler meg trygg på at han vil mitt beste, og jeg vil anbefale ham på det varmeste til mine kjære.