Psykolog Synøve Harstad

Telefonnummer452 40 690452 40 6 ...
Smålensgata 4D 0657 Oslo

Siste vurderinger av Psykolog Synøve Harstad

Unngå psykolog Harstad

Synøve Harstad Skrevet

Synøve Harstad var helt ute av stand til å hjelpe meg. Ser mye av det samme jeg har reagert på går igjen i de andre anmeldelsene. Hun er rett og slett veldig faglig udyktig, hun vet ikke hvordan hun skal møte eller hjelpe personer med psykiske problemer. Jeg vil dra det så langt som å si at jeg bare ble sykere av å ha «terapi» med henne. Hun møtte meg med en pessimisme som gjennomsyret alle timene våre. Jeg ga uttrykk for min misnøye og etterspurte en bedre dialog, hun gikk med ett i forsvar og ingenting ble bedre. Unngå psylolog Harstad om du kan, hun burde ikke ha ansvaret for psykisk syke folk, de er hun ute av stand til å hjelpe.

Uprofesjonell og lite empatisk

Synøve Harstad Skrevet

Dårlig og lite betryggende opplevelse av behandler som overhodet ikke var imøtekommende og nysjerrig, lite interessert i å lytte. Møtte meg forutinntatt og stilte mye såkalte ledende spørsmål, direkte brysk og uvennlig og innga ingen tillit for samtale og terapi. Bortkastet tid og penger.

Empatisk, tilgjengelig og støttende.

Synøve Harstad Skrevet

Hun er noe distansert og forsiktig, så tok litt tid å slappe av hos henne. Etterhvert ble det bedre da vi ble bedre kjent. Opplever henne som empatisk, snill og tålmodig. Aldri følt meg dømt hos henne.

Samtaleterapi

Synøve Harstad Skrevet

Fra fagsider står det å lese- samtaleterapi virker. Gjennom samtaler kan klient og terapeut sammen utforske sider som kommer til uttrykk i form av depresjon, angst og kroppslige symptomer. Relasjonen og alliansen mellom partene er et sentralt virkemiddel og der terapeuten er genuint engasjert for å få til et godt terapiutfall. En formidler av håp.
Timene hos psykologspesialisten reflekterte lite av dette. Mulighetsrommet som behandlingen skulle gi forsvant. Utfallet ble negativt.
Aldri mer samtaleterapi.