Norheimsund Legesenter DA

Telefonnummer56 55 39 4056 55 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandvenvegen 35 5600 Norheimsund

Siste vurderinger av Norheimsund Legesenter DA

Dedikert og empatisk

Lege: Gerrit Remeijer Skrevet

Har siden eg fekk han som fastlege, har han alltid stilt opp 100% for meg. Han har møtt meg etter kontortid. Sjølv om han har hatt ferie har han altid svart på mine henvendelser per telefon.
Han får deg til å føle deg trygg i møte med han. Han er flink til å lytte og kan likegodt fungere som psykolog dersom eg har problem av psykisk karakter. Eg gruar meg til han pensjonerer seg, og fryktar eg aldri vil få ein ny lege eg kan føle meg så trygg på!

Veldig god fastlege

Lege: Gudmund Øvsthus Skrevet

Kjempefornøyd med at jeg alltid blir tatt så på alvor, og at legen tar seg god tid til å lytte og finne ut av hva som er galt.

Seriøs og dyktig lege

Lege: Martin Erdal Skrevet

Eg hadde Martin Erdal som fastlege i mange år. Har er seriøs og faglig dyktig. Grunna praktiske forhold (kona hadde eit komplisert svangerskap og då var det praktisk med samme lege som ho og ungene) bytta eg lege for eit par år sidan. Eg er ikkje so hyppig hos legen, men dersom eg hadde hatt regelmessige helseproblem hadde eg nok bytta tilbake til Erdal.

DYKTIG!

Lege: Gudmund Øvsthus Skrevet

Han er ein veldig flink lege som tar seg tid, han er hyggelig og vil gjera sitt for å hjelpe deg i din situasjon.

Kan anbefalast som fastlege.

Lege: Erling Lyngset Skrevet

Dyktig og sympatisk lege som tar seg tid til å lytte og undersøkje før han stiller diagnose. Har min fulle tillit.