Norheimsund Legesenter DA

Sandvenvegen 35 5600 Norheimsund

Siste vurderinger av behandlere ved Norheimsund Legesenter DA

Trygg og lyttende.

Lege: Gerrit Remeijer Skrevet

Føler at en blir sett og hørt. Tar seg tid til deg. Anbefales på det sterkeste. Siden han tar seg tid til deg, så medfører det alltid endel ventetid til timen. Men jeg ser på det som verdt det, siden du får den tid du trenger. Stresser deg ikke med å se på klokken, men med fokus på deg. Føles godt å ha en sånn lege.

Nøyaktig, flink og hyggelig!

Lege: Ramona Gjøsæter Myklebust Skrevet

Det er enkelt å ta opp ulike problemstillinger, og eg opplever at Ramona er flink til å følge opp og vurdere behov.
Positivt at det er enkelt å ta kontakt både elektronisk (meldingsfunksjon via helsenorge.no) og telefon.

styr unna

Lege: Gudmund Øvsthus Skrevet

Hissig og usympatisk fra min synsvinkel. Lite empati og innlevelse i andre sin situasjon. En stor skuffelse å bli møtt av en slik karakter.

Dedikert og empatisk

Lege: Gerrit Remeijer Skrevet

Har siden eg fekk han som fastlege, har han alltid stilt opp 100% for meg. Han har møtt meg etter kontortid. Sjølv om han har hatt ferie har han altid svart på mine henvendelser per telefon.
Han får deg til å føle deg trygg i møte med han. Han er flink til å lytte og kan likegodt fungere som psykolog dersom eg har problem av psykisk karakter. Eg gruar meg til han pensjonerer seg, og fryktar eg aldri vil få ein ny lege eg kan føle meg så trygg på!

Veldig god fastlege

Lege: Gudmund Øvsthus Skrevet

Kjempefornøyd med at jeg alltid blir tatt så på alvor, og at legen tar seg god tid til å lytte og finne ut av hva som er galt.