Klinikk For Alle Askøy

Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Askøy

Faglig dyktig

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Klaus er en veldig flink og dyktig kiropraktor og fysioterapeut. Han er alltid positiv og flink å lytte. Kommer til å savne han virkelig.

Trygg og ivaretatt.

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Klaus er en veldig dyktig kiropraktor og fysioterapeut.
Kan virkelig anbefale han på det varmeste. Kommer til og savne deg mye på Askøy.

Trygg og ivaretatt

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Utrolig dyktig kiropraktor. Er trygg og i de beste hender når jeg behandles hos Klaus. Trist han skal slutte og heldig de som får han som behandler. Anbefales på det sterkeste👍 Lykke til!

Trygg og dyktig

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

En av de beste jeg har vært hos Trist at han skal flytte .Heldig dere som nå får han som behandler .Slet med migrene og nakkebroblemer som nå er nesten helt vekke ?En dyktig og flink behandler.

Anbefales!!

Kiropraktor: Klaus Roberg Skrevet

Jeg begynte hos Klaus for akutte smerter for et par år tilbake-og har fortsatt med forebyggende behandling. Klaus er faglig dyktig, han bruker ulike metoder og du merker at han setter deg som pasient først. Han lytter og gir gode råd-både når det gjelder hjemmetrening, skotøy, ernæring og hvordan man best mulig kan stresse ned i en travel hverdag. Og så er han utrolig hyggelig!
Kjempesynd for oss på Askøy at vi mister en så flink behandler, men heldige er de i Stavern som får hans gode hjelp :)
Masse lykke til!